Wednesday, April 18, 2012

77 הרוגים בסוריה; 7 הרוגים בעיראק; 7 פעילי טרור נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 3 חיילים וטרוריסט נוספים נהרגו בתימן; 2 חיילים נהרגו באפגניסטן; 2 הרוגים בניגריה; חייל וטרוריסט נהרגו בסומליה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-17 באפריל 2012 על הריגתם של לפחות 77 בני-אדם מירי של חיילים סורים לעבר מפגינים ובתי תושבים באזורים רבים ברחבי סוריה. מכונית-תופת התפוצצה באזור העיר חאלב. דוברים באופוזיציה הסורית מסרו ש"מכונת הרצח" של אסד אינה נפסקת למרות הימצאותם של משקיפים מטעם האו"ם. על-פי פרסומים אחדים, הגיעו לסוריה 6 משקיפים בלבד. על-פי פרסומים אחדים של האופוזיציה הסורית, 24 בני-אדם נהרגו מירי של חיילים סורים שפעלו באזור הגבול עם טורקיה. תושבים מקומיים בחומס ובמחוז אידליב מסרו ב-17 באפריל על הרחבת היקף ההפגזות של הצבא הסורי על שכונות וכפרים בשני האזורים האלה. סוריה חגגה ב-17 באפריל את חג העצמאות ה-66 שלה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-17 באפריל 2012 על הריגתם של 2 חיילים אפגנים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור מחוז נימרוז.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-17 באפריל 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם נוספים בסדרת הפיגועים שהייתה יום קודם לכן שהתבצעה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה. עד כה נהרגו ביום זה 13 בני-אדם.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-17 באפריל 2012 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן נגד פעילי הארגון. כמו כן נמסר מפי מקור צבאי בתימן על הריגתם של 3 חיילים תימנים וטרוריסט מוסלמי מארגון אל-קאעידה בפיגוע התאבדות שהתבצע בדרום המדינה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-17 באפריל 2012 על הריגתו של חייל אוגנדי אחד וטרוריסט מוסלמי מארגון "אל-שבאב" בפיגוע התאבדות שהתבצע נגד הכוח האוגנדי הממוקם בסומליה והמסייע לממשלה המרכזית של מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-17 באפריל 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע




No comments: