Sunday, April 22, 2012

28 הרוגים בסוריה; 16 הרוגים בסומליה; 16 פעילי טרור נהרגו בתימן; 5 שיעים נהרגו בפקיסטן; 4 הרוגים בעיראק; 2 הרוגים בלוב; לוחמת במחתרת הכורדית נהרגה בטורקיה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-21 באפריל 2012 על הריגתם של 28 בני-אדם ביום נוסף של אלימות מצד כוחות-הביטחון כלפי גורמים אזרחים ברחבי סוריה. בעיר חאלב נהרגו עריקים מירי של חיילים סורים. מקורות ממשלתיים רשמיים מסרו על שחרורם של כ-30 בני-אדם שנעצרו בידי שירותי-הביטחון של סוריה. מקור נוסף מסר שהנשיא אסד מתכוון להעניק חנינה כללית לכל מי שהשתתף בהפגנות נגד המשטר. אנשי האופוזיציה הלוחמת פוצצו צינור נפט סמוך לגבול העיראקי. הצבא הסורי הפסיק לכמה שעות להפגיז את העיר חומס בעקבות ביקורה של משלחת המשקיפים מטעם האו"ם שהגיעה לעיר לאמוד את המצב השורר בה.
--
פקיסטן – שיעים – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-21 באפריל 2012 על הריגתם של 5 שיעים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במחוז קוויטה. ארגון הטליבאן ואל-קאעידה מתנגדים לנוכחות השיעית במדינה הפקיסטנית.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-21 באפריל 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם ועל פציעתם של 22 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-21 באפריל 2012 על הריגתם של 8 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בהתקפה אווירית של הצבא התימני על בסיסי הארגון הנמצאים בדרום המדינה. באירוע נוסף התרחש במהלך היום בין מוסלמים סונים למוסלמים שיעים במחוז סעדה שבצפון תימן, נהרגו 8 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שני המיליציות המוסלמיות הפועלות במחוז.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים אסלאמיים המקורבים לאיראן מסרו ב-21 באפריל 2012 על הריגתם של 16 בני-אדם בקרבות שפרצו במרכז סומליה בין פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" לבין המיליציה האסלאמית החמושה הפרו-ממשלתית "אהל אל-סונה".
--
לוב – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-21 באפריל 2012 על הריגתם 2 בני-אדם בקרבות נוספים שפרצו בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות בדרום-מזרח לוב.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-21 באפריל 2012 על הריגתה של לוחמת במחתרת הכורדית, ה-PKK, בהיתקלות עם כוחות-הביטחון הפועלים במזרח המדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


3 comments:

Anonymous said...

This protocol by specification is 10,four hundred baud.
When your examine motor mild is lit, and what must you
do, request for a mechanic for support?

Feel free to surf to my web site http://canadiannaturenetwork.ca/author/Shelby132

Anonymous said...

Not just that, you can indulge in added works while wearing this.


Feel free to surf to my website - southmeetsnorth.com

Anonymous said...

The belt functions to tighten your muscle tissues by contracting them, and then relaxing them, and
then repeating the motion, and it targets all the muscle tissues in your abdominal section.


Also visit my web blog: Http://Ichbindoofnetwork.Traum-Blog.Com/Blogs/Viewstory/25031