Saturday, April 7, 2012

30 הרוגים בסוריה; 37 הרוגים בתימן; 9 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים בפיליפינים; 3 הרוגים בקווקז; 3 הרוגים באפגניסטן; שדרן רדיו נרצח בסומליה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אופוזיציה הסורית מסרו ב-6 באפריל 2012 על הריגתם של לפחות 30 בני-אדם ביממה האחרונה – בעיקר בעיר חומס מירי ומהפגזות של חיילים סורים לעבר בתי התושבים שבעיר. מקורות אזרחיים נוספים מסרו על הפגזות מסיביות, על הרס של בתים על יושביהם ועל ביזה ואונס ביישובים אחדים באזור מחוז אידליב. האופוזיציה הסורית מפרסמה תמונות של קבר המוני של עשרות הרוגים שנהרגו מירי של חיילים סורים שפעלו בשני כפרים בצפון סוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 באפריל 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון המדינה. כמון כן נמסר מפי גורם בארגון הטליבאן של הריגתם של 7 בני-אדם מפיצוץ של מיכלית-דלק שנרגם מירי של פצצת מרגמה – אולם גורם רשמי באפגניסטן מסר כי הפיצוץ נגרם משריפה שנגרמה באקראי.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 באפריל 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים בשתי תקריות נפרדות. במקרה אחד נהרג מנהיג ארגון טרור פקיסטני מירי של מתנקש שפעל במחוז קוויטה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-6 באפריל 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 35 בני-אדם בקרבות קטלניים שפרצו בצפון-תימן בין ארגוני טרור שיעים לבין ארגוני טרור סונים הפועלים באזור בתמיכתם של פעילי אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 באפריל 2012 על הריגתו של שדרם רדיו מירי של מתנקש. מקור נוסף מסר כי הרצח התבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" המזוהה עם ארגון אל-קאעידה. ארגון מתנגד להשמעת מוסיקה בכלי התקשורת.
--
עיראק – כורדים – טורקיה: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 באפריל 2012 על הריגתם של 9 בני-אדם מפיצוץ של צינור נפט שעובר מעיראק לטורקיה. הפיצוץ נגרם בפעולה של חברי המחתרת הכורדית – ה-PKK – הפועלים באזור הגבול המשותף של שתי מהמדינות. הארגון לקח אחריות על הפיגוע.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-6 באפריל 2012 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים נוספים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים בצפון-הקווקז. ביומיים האחרונים נהרגו לפחות 8 פעילי טרור בהיתקלויות עם כוחות הביטחון.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-6 באפריל 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות שפרצו בדרום המדינה בין פעילי טרור מוסלמים לבין כוחות-הביטחון הפועלים באזור.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: