Friday, April 20, 2012

38 הרוגים בעיראק; 14 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בסוריה; 8 הרוגים בדרום-סודאן; 7 פעילי טרור נהרגו בתימן; 6 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 5 הרוגים בתאילנד; 3 הרוגים בקווקז; 2 חיילים וטרוריסט נהרגו בסומליה; סודאן הכריזה מלחמה על דרום-סודאן;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-19 באפריל 2012 על הריגתם של 10 בני-אדם בעימותים קטלניים בין חיילים סורים לבים מפגינים ואנשי האופוזיציה הלוחמת נגד המשטר. דוברים רשמיים באו"ם מסרו ב-19 באפריל 2012 על הסכמות הדדיות בין סוריה למשקיפי האו"ם הנמצאים בסוריה על המשך עבודתם. מקורות שונים באופוזיציה הסורית המשיכו לדווח גם במהלך היממה האחרונה דיווחים סותרים על מספר ההרוגים שהיו במהלך היום בעימותים בין כוחות-הביטחון לבין האזרחים ואנשי הצבא הסורי החופשי".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-19 באפריל 2012 על הריגתם של 14 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה באזורים אחדים ברחבי אפגניסטן נגד פעילי הארגון.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-19 באפריל 2012 על הריגתם של 6 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז קוראם.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-19 באפריל 2012 על הריגתם של 38 בני-אדם בסדרה של פיגועים רצחניים שהתבצעה ברחבי עיראק בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה. בפיגועים הופעלו לפחות 10 מכוניות-תופת ומטעני-חבלה.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-19 באפריל 2012 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון הפועל בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-19 באפריל 2012 על הריגתם של 2 חיילים וטרוריסט בפיגוע התאבדות שהתבצע בדרום סומליה במתחם השייך לכוחות האו"ם הפועלים באזור.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-19 באפריל 2012 על הריגתם של 8 אזרחים בסדרה של פיצוצים של מטעני-חבלה שהופעלו בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום המדינה. סודאן הכריזה מלחמה על דרום-סודאן ואיימה להגיע לעיר הבירה ג'ובה על רקע המחלוקת בנוגע למחוז דרום-קורדופן השנוי במחלוקת ולפלישתה של דרום סודאן לשדה הנפט בשם "הגליג".
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-19 באפריל 2012 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים בצפון הקווקז.
--
תאילנד- טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-19 באפריל 2012 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים בדרום המדינה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: