Thursday, April 19, 2012

30 הרוגים בסוריה; 22 הרוגים בסודאן; 13 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 6 הרוגים בפקיסטן; טרוריסט נהרג באפגניסטן; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; טרוריסט בכיר נהרג באזרבייג'ן;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-18 באפריל 2012 על הריגתם של 30 בני-אדם ביום נושף של קרבות ועימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין האופוזיציה הלוחמת הפועלת באזור העיר חומס, בדרעא, במחוז אידליב, בחאלב ובאזור העיר קמישלי. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של אזרחים רבים מירי של צלפים סורים. מקורות שונים הקשורים לאופוזיציה הסורית ומקורות ערביים מסרו בימים אחרונים דיווחים סותרים על מספר ההרוגים של הימים האחרונים. מקורות רשמיים בסוריה מסרו ב-18 באפריל 2012 על הריגתם של 10 מאנשי כוחות-הביטחון של סוריה מפיצוץ של שני מטעני-חבלה שהופעלו בידי האופוזיציה הלוחמת במשטר העלווי של בשאר אל-אסד. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם ממשפחה אחת מירי של חמושים שפעלו בעיר אל-חמה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-18 באפריל 2012 על הריגתו של פעילי טרור מוסלמי מארגון הטליבאן במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח אפגניסטן. דובר צבאי מסר על מעצרם של פעילי טרור מוסלמים נוספים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-18 באפריל 2012 על מותו של חייל בריטי מכוחות נאט"ו שנפצע לאחרונה מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור אתני: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-18 באפריל 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם בעימותים קטלניים בין מיליציות פוליטיות-אתניות הפועלות באזור העיר קראצ'י. במהלך השנה האחרונה נהרגו בעימותים הללו מאות בני-אדם. ארגון הטליבאן מעודד את הגורמים השונים לערער את תחושת הביטחון באזור העיר קראצ'י.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-18 באפריל 2012 על הריגתם של 13 פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעולה צבאית יזומה שנערכה נגד פעילי הארגון הפועלים בצפון ניגריה. מקור נוסף מסר על מעצרם של פעילי טרור מוסלמים נוספים מארגון "בוקו חראם" במהלך המבצע.
--
סודאן – דרום-סודאן: מקורות צבאיים בסודאן מסרו ב-18 באפריל 2012 על הריגתם של 22 חיילים סודאנים בחילופי אש עם כוחות-הביטחון של דרום-סודאן הפועלים באזורי המריבה בגבול בין שתי המדינות. בחודש האחרון פרץ סכסוך גבולות מר על רקע מרבצי הנפט הקיימים באזורים השנויים במחלוקת.
--
אזרבייג'ן – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים באזרבייג'ן מסרו ב-18 באפריל 2012 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון טרור מוסלמי המקושר לארגון אל-קאעידה בהיתקלות יזומה של כוחות-הביטחון המקומיים. במהלך המבצע נעצרו 19 פעילי טרור מוסלמים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


1 comment:

Anonymous said...

כות'רי: אירן סיכלה התכסיסים האמריקנים הישראלים נגדה

הסנקציות האירפיות על הנפט האיראני אינן אפקטיביות

אירן הבטוחה ביותר להשקעות בתחומי הגז והנפט

http://mossad.blogfa.com/