Sunday, June 29, 2014

100 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בניגריה; 80 הרוגים בעיראק; 80 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 17 הרוגים בתימן; 3 הרוגים במצרים; כ-300 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בימים האחרונים באפגניסטן; הצבא העיראקי השתלט על העיר תכרית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במצרים, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסומליה, באפגניסטן, בפקיסטן, בסוריה ובעיראק;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-28 ביוני 2014 על הריגתם של כ-100 בני-אדם במהלך קרבות קשים שהיו בין שני ארגוני טרור המזוהים עם ארגון אל-קאעידה והפועלים בדרום-מזרח סוריה. כמו כן נמסר על נפגעים רבים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו ליד העיר דמשק. גורמים נוספים מסרו על קרבות קשים נוספים שהיו באזור העיר חאלב ובכל אזור דרעא בין כוחות-הביטחון לבין כוחות האופוזיציה הפועלים נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-28 ביוני 2014 על הריגתם של כ-80 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ופיגועים קטלניים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר כי הכוחות העיראקיים הצליחו להשתלט מחדש על העיר תכרית.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-28 ביוני 2014 על הריגתם של 80 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. מקורות צבאיים רשמיים מסרו כי במהלך הימים האחרונים נהרגו כ-300 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה. דוברי הטליבאן מסרו כי במהלך היממה האחרונה נעשה מאמץ עליון לכבוש נקודות צבאיות וכי עשרות חיילים נהרגו בהתקפות הללו.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-28 ביוני 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם "רשת חאקאני" (ארגון הטליבאן), בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ווזיריסטן.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-28 ביוני 2014 על הריגתם של 17 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו במזרח תימן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-28 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-100 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בהתקפה יזומה של הצבא הניגרי שנערכה בצפון המדינה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-28 ביוני 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהיו בקהיר ובצפון סיני. בין ההרוגים הייתה ילדה שנפגעה מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר קהיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: