Friday, June 13, 2014

160 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 16 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 11 נוצרים נהרגו בניגריה; 8 הרוגים באפגניסטן; 4 חיילי או"ם נהרגו במאלי בפיגוע התאבדות; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז;  2 חיילים נהרגו בלוב בפיגוע התאבדות; חייל נהרג במצרים; חייל נהרג בקשמיר בפיגוע אסלאמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, בלבנון, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערבים מסרו ב-12 ביוני 2014 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים מאוד שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו כי מרבית ההרוגים היו במהלך קרבות בין שני ארגוני טרור אסלאמיים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הריגתם של 7 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר חומס. 130,000 בני-אדם נמלטו מאזורי הקרבות במזרח סוריה. גורמים בינלאומיים מסרו על הריגתן של משפחות ערביות בידי מליציות כורדיות הפועלות בדרום-מזרח סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-12 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-160 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור וקרבות קשים שהיו ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. נמשכת מנוסת התושבים באזורי הקרבות סביב הערים מוסול ותכרית. גורמים מקומיים מדברים על כמיליון פליטים בימים האחרונים. העיר כירכוך נפלה בידי לוחמים כורדים.
--
מצרים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-12 ביוני 2014 על הריגתו של חייל מצרי מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים באזור צפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-12 ביוני 2014 על הריגתם של 8 אזרחים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-12 ביוני 2014 על הריגתם של 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בשני חיסולים-ממוקדים אמריקאים שהתבצעו בפקיסטן במהלך היממה הקודמת.
--
מאלי – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים באו"ם מסרו ב-12 ביוני 2014 על הריגתם של 4 חיילי או"ם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים הצפון מאלי.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-12 ביוני 2014 על הריגתם של 11 נוצרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" על כנסייה נוצרית במרכז ניגריה.
--
לוב – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-12 ביוני 2014 על הריגתם של 2 חיילים ועל פציעתם של 5 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-12 ביוני 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של רוסיה הפועלים בצפון הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-12 ביוני 2014 על הריגתו של חייל הודי מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור חבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: