Saturday, June 21, 2014

150 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 23 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 17 הרוגים בפיליפינים בפיגוע אסלאמי; 10 טרוריסטים מוסלמים בניגריה; 7 הרוגים באפגניסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקניה; 3 הרוגים בלבנון; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; הרוג בסומליה; ילד בן 14 נהרג בחברון וצעיר בן 23 נהרג בקלנדיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, במאלי, בתימן, בסומליה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים שונים מסרו ב-20 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בכל רחבי סוריה. בין ההרוגים היו לפחות 34 בני-אדם נפגעו מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-20 ביוני 2014 על הריגתם של 150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ופיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-20 ביוני 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים, כנראה מארגון אל-קאעידה, שניסו לפגוע בשיירה של ראש-הביטחון המסכל הלבנוני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-20 ביוני 2014 על הריגתם של לפחות 7 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. מרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון. כמו כן נמסר כי בהתקפות נהרג ילד בן 9.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 ביוני 2014 על הריגתם של 23 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-20 ביוני 2014 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה ליד הגבול עם סומליה בעקבות בסדרת הפיגועים שגרמה להריגתם של כ-60 בני-אדם במהלך השבוע האחרון.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-20 ביוני 2014 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בתוך בית-חולים הנמצא באזור דרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-20 ביוני 2014 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-20 ביוני 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-20 ביוני 2014 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" וכל על הריגתם של 7 חיילים בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות תקשורתיים בישראל מסרו ב-20 ביוני 2014 על הריגתו של ילד בן 14 מירי של חיילי צה"ל בהיתקלות עם כנופיות ערביות הפועלות באזור חברון במהלך החיפושים אחרי שלושת התלמידים הישראלים הנעדרים כבר למעלה משבוע. כמו כן נמסר על הריגתו של מוסלמי בן 23 בהיתקלות עם כנופיות ערביות אלימות בקלנדיה. עוד נמסר על ירי של טילים לעבר ישראל מרצועת-עזה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: