Saturday, June 14, 2014

120 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 6 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים באפגניסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן; 2 הרוגים בדרום-סודאן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בטוניסיה; הרוג בלבנון; 3 תלמידים ישראלים נחטפו בחברון; פיגועים נוספים עם נפגעים רבים היו גם בניגריה, בסודאן, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-13 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים מסרו על עשרות הרוגים נוספים בקרבות בין ארגוני טרור שונים הפועלים בצפון-מזרח סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-13 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים מסרו על מאות רבות של פצועים וכן נרשמו מעשי אונס רבים של נשים עיראקים בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. עוד נמסר על הוצאות להורג המוניות של שוטרים, חיילים ואנשי ממשל המזוהים עם ממשלת עיראק.
--
אפגניסטן –טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-13 ביוני 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות בין שני ארגוני טרור אסלאמיים המזוהים עם ארגון הטליבאן הפועלים בעמק הסוואט.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-13 ביוני 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של פיגועים ועימותים קטלניים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים ברחבי פקיסטן. לפחות אחד מההרוגים היה חייל.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-13 ביוני 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בהיתקלות שהייתה באזור מחוז מאריב.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים דרום-סודאן מסרו ב-13 ביוני 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד טרוריסטים הפועלים נגד הממשלה המקומית. גורמים נוספים ציינו שממשלת חרטום האסלאמית מסייעת לטרוריסטים מקומיים לפעול נגד הממשלה הנוכחית של דרום-סודאן.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-13 ביוני 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד פעילי טרור המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-13 ביוני 2014 על הריגתו של פליט סורי ועל חטיפתם של 2 נוספים בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה שהגיעו מסוריה וחדרו לשטח הלבנוני באזור הבקעא הלבנוני.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-13 ביוני 2014 על חטיפתם של 3 תלמידים ישראלים בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חברון.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: