Sunday, June 15, 2014

212 הרוגים בסומליה; 100 הרוגים בסוריה;  50 הרוגים בעיראק; 9 הרוגים בבנגלדש; 5 חיילים נהרגו בתימן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 3 הרוגים באפגניסטן; 3 הרוגים בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; שוטר נהרג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בלוב, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות בסוריה מסרו ב-14 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הריגתם של 30 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במרכז מסחרי בנמצא ליד הגבול בין סוריה לעיראק. עוד נמסר על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה בקרבות בסוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-14 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של פיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה וכן במהלך קרבות קשים בכול אזור מוסול שנכבש בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. ביזה ואונס של נשים שיעיות נרשמו בכל האזור. גופותיהם של 12 שוטרים נמצאו שרופות לחלוטין בצפון עיראק. מיליציות שיעיות נערכות להדוף את כוחותיהם של ארגון אל-קאעידה במוסול.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-14 ביוני 2014 על הריגתם של 5 חיילים בפיגועי טרור שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-14 ביוני 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו פיגועים נוספים שגרמו לנפגעים רבים נוספים. קרבות היו במהלך היום גם בגבול המשותף בים אפגניסטן לפקיסטן. התקיימו הבחירות לנשיאות באפגניסטן.
--
בנגלדש – אלימות אסלאמית: מקורות רשמיים בבנגלדש מסרו ב-14 ביוני 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם מירי של אנשי כוחות-הביטחון במהלך עימותים קטלניים עם מוסלמים רדיקליים ממוצא הודי הנמצאים במחנה פליטים ליד עיר הבירה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-14 ביוני 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-14 ביוני 2014 על הריגתם של 200 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" ועל הריגתם של 12 חיילים במהלך מבצע צבאי יזום שנערך בדרום סומליה נגד הארגון בשלושת השבועות האחרונים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-14 ביוני 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוק חראם" במהלך ניסיון לבצע פיגוע קטלני בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-14 ביוני 2014 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם תנועת "האחים המוסלמים".
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: