Friday, June 20, 2014

400 הרוגים בעיראק; 40 הרוגים בסוריה; 31 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 12 הרוגים בדרום-סודאן; 7 חיילים נהרגו בתימן; 7 חיילים נהרגו בפיליפינים בפיגוע אסלאמי; 6 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בעזה; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; על 12 טרוריסטים מוסלמים הוטל גזר-דין מוות במצרים; שוב ירי של טילים לעבר ישראל; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בירדן, בניגריה, בסודאן, בתימן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-19 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של פצצות אוויריות של הצבא הסורי על מרכזי אוכלוסייה אזרחית באזור דמשק וליד הגבול עם ירדן. גורמים מקומיים בסוריה מסרו על שורה ארוכה של פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים שהיו לאורך כל היממה האחרונה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-19 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-400 בני-אדם – רובם טרוריסטים מוסלמים – בקרבות, בפיגועים ובהוצאות להורג שהיו במהלך היממה האחרונה בכל רחבי עיראק. מרבית הנפגעים היו באזור העיר מוסול. כמו כן נמסר כי מרבית החטופים ההודים, כ-40 בני-אדם, נרצחו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. גורמים צבאיים בעיראק מסרו שכוחותיהם מנהלים קרבות קשים לכיבושה של תל-עפר שנכבשה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-19 בינוי 2014 על הריגתם של 7 חיילים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועל בדרום הפיליפינים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-19 ביוני 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-19 ביוני 2014 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון ווזיריסטן. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים רשמיים בפקיסטן על הריגתם של 31 טרוריסטים מוסלמים בסדרה של התקפות אוויריות שנערכו בצפון-מערב פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-19 ביוני 2014 על הריגתם של 7 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בצפון תימן.
--
דרום-סודאן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בדרום סודאן מסרו ב-19 ביוני 2014 על הריגתם של 12 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות שבטיות חמושות הפועלות במרכז דרום-סודאן.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-19 ביוני 2014 כי על 12 טרוריסטים מוסלמים הוטל גזר-דין מוות בגין מעשי רצח של אנשי כוחות-הביטחון.
--
עזה – טרור: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-19 ביוני 2014 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון החמאס מפיצוץ של מנהרה שנחפרה ליד גדר המערכת צפונית לעזה. עוד נמסר על ירי של טילים לעבר ישראל. כוחותינו תקפו יעדי טרור נוספים בעזה בתגובה לירי של טילים לעבר ישראל.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: