Friday, June 6, 2014

540 הרוגים בתימן; 200 הרוגים בניגריה; 70 הרוגים בסוריה; 65 הרוגים בעיראק; 20 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בפקיסטן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 4 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; בכיר בצלב האדום נהרג בלוב; 44 עובדי הצלב האדום הערבי נהרגו בסוריה מאז 2011; 2 מדעני גרעין נהרגו בפקיסטן; פיגועים נוספים עם נפגעים וקרבות עם ארגוני טרור אסלאמיים היו בלוב, במאלי, בסומליה, בניגריה, במצרים, בתימן, בסודאן, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-5 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות באזור מחוז אידליב, דרעא ובדיר אל-זור. גורמים בארגוני הסיוע בסוריה מסרו כי מאז שהחלה מלחמת-האזרחים בסוריה נהרגו 44 אנשי הצלב האדום הערבי.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-5 ביוני 2014 על הריגתם של 65 בני-אדם ועל פציעתם של יותר מ-150 נוספים בסדרה ארוגה מאוד של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים רשמיים בתימן מסרו ב-5 ביוני 2014 על הריגתם של 500 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה ועל הריגתם של 40 חיילים במבצע צבאי רחב-הקיף שנערך בחודש האחרון נגד ארגון אל-קאעידה הפועל במחוזות אחדים בדרום תימן. כמו כן נמסר ממקורות לא רשמיים על הריגתם של 4 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במרכז תימן.
--
ניגריה – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים לא רשמיים באפריקה מסרו ב-5 ביוני 2014 על הריגתם של כ-200 בני-אדם בהתקפה על 4 כפרים בצפון-מזרח ניגריה שנערכה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם". עדיין אין אישור רשמי סופי בנוגע למספר ההרוגים.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים רשמיים במצרים מסרו ב-5 ביוני 2014 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-5 ביוני 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם – כולל חיילים, אזרחים וטרוריסטים מוסלמים – בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 ביוני 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היו לפחות 2 בני-אדם הקשורים לתוכנית הגרעין הפקיסטנית.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-5 ביוני 2014 על הריגתו של בכיר בצלב האדום מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר סירט.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: