Friday, June 27, 2014

60 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בעיראק; 21 הרוגים בניגריה; 18 הרוגים בתימן; 7 הרוגים בפקיסטן; 6 הרוגים באפגניסטן; 4 הרוגים בלוב; 3 הרוגים בסומליה; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בלבנון; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בקווקז; צעיר מוסלמי מקלנדיה מת מפצעיו; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בלוב, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בתימן, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-26 ביוני 2014 על הריגתם של כ-60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים אותם יזמו בעיקר כוחות-הביטחון של סוריה. מקורות נוספים מסרו כי מרבית ההרוגים היו בצפון סוריה בפעילות צבאית יזומה נגד האופוזיציה הסורית ונגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-26 ביוני 2014 על הריגתם של כ-40 בני-אדם ועל פציעתם של 100 נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – נאט"ו: מקורות צבאיים בנאט"ו מסרו ב-26 ביוני 2014 על הריגתו של חייל נאט"ו בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-26 ביוני 2014 על הריגתם של 6 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין ההרוגים היה מפקד משטרה בכיר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-26 ביוני 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים ושל 3 חיילים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון הטליבאן הפועל בצפון-מערב פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים בתימן מסרו ב-26 ביוני 2014 על הריגתם של 17 בני-אדם בקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בצפון תימן. כמו כן נסמר על הריגתו של קצין-מודיעין בכיר בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-26 ביוני 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שתקפו בית-מלון הנמצא באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-26 ביוני 2014 על הריגתם של 21 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שרצחו אזרחים שצפו במשחקי המונדיאל.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-26 ביוני 2014 על הריגתם של 3 חיילים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי. כמו כן נמסר על הריגתה של פעילה לזכויות-אדם, עו"ד סאלווה בוגייגיש בת 47, בידי טרוריסטים מוסלמים.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-26 ביוני 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מתאבד מארגון אל-קאעידה שניסה לבצע פיגוע ליד בית-מלון באזור העיר ביירות.
--
רוסיה – קווקז: מקורות רשמיים בסוריה מסרו ב-26 ביוני 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בעת ניסיון להימלט מידי כוחות-הביטחון של רוסיה הפעולים בצפון הקווקז.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות תקשורתיים בישראל מסרו ב-26 ביוני 2014 על מותו מפצעיו של צעיר מוסלמי מקלנדיה שנפצע מירי של חיילי צה"ל במהלך עימותים אלימים עם חברי כנופיות ערביות שניסו להפריע לחיפושים אחרי שלושת הנערים הישראלים שנחטפו בידי טרוריסטים מוסלמים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: