Sunday, June 22, 2014

120 הרוגים בעיראק; 85 הרוגים בתימן; 40 הרוגים בסוריה; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 13 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסין; 10 הרוגים בניגריה;  4 הרוגים באפגניסטן; 3 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 2 הרוגים במצרים; עונש מוות במצרים ל-183 טרוריסטים מוסלמים;  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בטורקיה, בלבנון, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בתימן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בסוריה ובלבנון מסרו ב-21 ביוני 2014 על הריגתם של כ-40 בני-אדם – רובם היו טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה שנפגעו בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר חאלב ובמחוז אידליב. מקורות נוספים מסרו על עשרות נפגעים נוספים בכל רחבי סוריה בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות אותם יזמו טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הוצאתם-להורג של 3 מורדים בכירים בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. ארגוני טרור בבריטניה קראו לצעירים מוסלמים להצטרף למלחמה בסוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים בעיראק ומקורות תקשורתיים מסרו ב-21 ביוני 2014 על הריגתם של כ-120 בני-אדם – בהם חיילים רבים ועשרות טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה – בסדרה של פיגועי טרור שבקרבות קשים שהיו בצפון סוריה ובאזור הגבול המשותף עם סוריה.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות רשמיים בתימן ומקורות תקשורתיים מסרו ב-21 ביוני 2014 על הריגתם של 85 בני-אדם – כולל חיילים – בקרבות שנערכו בשבוע האחרון בין כוחות הביטחון של תימן לבין טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בצפון המדינה. מקורות נוספים מסרו כי בין ההרוגים היו גם טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שהשתתפו בקרבות נגד הארגונים השיעים הפועלים בצפון המדינה.
--
נאט"ו – טרור – אפגניסטן: מקורות צבאיים רשמיים בנאט"ו מסרו ב-21 ביוני 2014 על הריגתם של 3 חיילי נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 אזרחים בפיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על פיגוע-התאבדות שנעשה נגד שיירה של פוליטיקאי בכיר באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים רמשיים בפקיסטן מסרו ב-21 ביוני 2014 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן בשתי התקפות צבאיות אוויריות שנערכו בצפון-מערב פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-21 ביוני 2014 על הריגתם של 10 אזרחים בהתקפה על חמישה כפרים שנערכה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-21 ביוני 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם בעימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון של חברי תנועת "האחים המוסלמים". כמו כן נמסר כי בית-המשפט העליון במצרים אישר את הוצאתם-להורג של 183 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם תנועת "האחים המוסלמים".
--
סין – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בסין מסרו ב-21 ביוני 2014 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים שניסו לתקוף תחנת משטרה במחוז שינצ'יאנג. בחודשים האחרונים נהרגו בסין עשרות בני-אדם בהתקפות טרור של טרוריסטים מוסלמים מהמחוז האסלאמי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: