Tuesday, June 10, 2014

120 הרוגים בסוריה; 104 הרוגים בניגריה; 54 הרוגים בפקיסטן; 40 הרוגים בעיראק; 16 הרוגים באפגניסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 2 הרוגים בקווקז; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בתימן, בסומליה, בניגריה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים אופוזיציה הסורית מסרו ב-9 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. גורמים נוספים מסרו כי בין ההרוגים היו לפחות 50 אזרחים. כמו כן נמסר על הרוגים רבים בקרבות אותם יזמו ארגוני טרור אסלאמיים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-9 ביוני 2014 על הריגתם של כ-40 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו באזור העיר בגדאד ובאזור העיר מוסול. גורמים תקשורתיים בינלאומיים מסרו כי מספר ההרוגים ביממה האחרונה הגיע לעשרות רבות מאוד של בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-9 ביוני 2014 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים ועל הריגתם של 3 שוטרים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: גורמים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-9 ביוני 2014 על הריגתם של כ-30 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן על שדה-התעופה הנמצא באזור העיר קראצ'י. מקורות צבאיים מסרו כ-10 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן נהרגו בהתקפה שנמשכה שעות ארוכות מאוד. כמו כן נמסר על הריגתם של 23 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור מחוז קוויטה ב-8 ביוני 2014.
--
ניגריה – טרור אסלאמי – קמרון; מקורות רשמיים בקמרון מסרו ב-9 ביוני 2014 על הריגתם של 102 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעולה צבאית יזומה שנערכה בשבוע האחרון בידי כוחות-הביטחון של קמרון שפעלו ליד הגבול עם ניגריה. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים על הריגתם של 2 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטית מוסלמית שפעלה בשם ארגון "בוקו חראם".
--
רוסיה – קווקז: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-9 ביוני 2014 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-9 ביוני 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-9 ביוני 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הפיליפינים הפועלים בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: