Monday, June 16, 2014

300 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בעיראק; 100 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 60 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים באפגניסטן; 21 הרוגים נוספים בבגדאד שבעיראק; 7 רופאים צבאיים נהרגו בתימן; 4 הרוגים בלוב; אחיינו של טרוריסט מוסלמי מת מפצעיו בעזה; 1,700 בני-אדם הוצאו-להורג בעיר תכרית שבעיראק; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בלוב, בסודאן, בניגריה, בתימן, במצרים, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות ערביים נוספים מסרו ב-15 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ופיגועים קטלניים שהיו במהלך היממה האחרונה. מקורות בסוריה מסרו על הריגתם של לפחות 30 טרוריסטים מוסלמים בקרבות עם כוחות-הביטחון של סוריה. כמו כן נרשמו עוד עשרות אירועים קטלניים שגרמו לנפגעים נוספים בכל רחבי סוריה. גורמים צבאיים רשמיים בסוריה מסרו כי כוחותיהם הצליחו להשתלט על עיירה אסטרטגית ליד הגבול עם טורקיה בשם קבאס הנמצאת צפונית ללדקיה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות רשמיים בעיראק מסרו ב-15 ביוני 2014 על הריגתם של כ-300 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר מוסול ובעיירות נוספות שנכבשו לאחרונה בידי ארגוני הטרור. מקורות נוספים מסרו על הפצצות אוויריות המתבצעות באזור מוסול בידי חיל-האוויר העיראקי. עוד נמסר על הוצאות-להרוג המוניות של שיעים באזור העיר תכרית. דוברי ארגון אל-קאעידה פרסמו תמונות קשות של הוצאות-להורג המוניות של חיילים ושוטרים שיעים שנתפסו בידיהם באזור העיר תכרית. עוד נודע על כ-1,700 הוצאות-להורג ביומיים האחרונים בעיר.  גורמים מקומיים בעיראק מסרו על הריגתם של 21 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-15 ביוני 2014 על הריגתם של 60 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן גם על רקע הניסיון לשבש את מערכת הבחירות לנשיאות.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-15 ביוני 2014 על הריגתם של 100 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן בפעילות אווירית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-15 ביוני 2014 על הריגתם של 7 רופאים צבאיים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-15 ביוני 2014 על הריגתם של 4 בני-אדם בקרבות שפרצו בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-15 ביוני 2014 על מותו של ילד בן 7 שנפגע במהלך התקפה האווירית של ישראל נגד טרוריסט מוסלמי שחוסל בשל אחריותו לירי של טילים לעבר ישראל. הטרוריסט המוסלמי היה דודו של הילד שנפגע בהתקפה. החיסול שהתבצע ב-11 ביוני 2014 היה נגד מחמד עוואר, בן 33, שהשתייך לארגון טרור המזוהה עם ארגון אל-קאעידה הפועל בעזה. ארגונים לזכויות אדם בישראל קראו לטרוריסטים המוסלמים לא להסתתר כהרגלם מאחורי ילדים.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: