Sunday, June 8, 2014

70 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 43 הרוגים בניגריה; 10 הרוגים בפקיסטן; 6 הרוגים באפגניסטן; 3 הרוגים במצרים; 2 חיילים נהרגו בתימן; 40 טרוריסטים מוסלמים הוצאו להורג בסוריה לאחר כניעתם; 10 חברי האחים המוסלמים נידונו למוות במצרים; 20,000 פליטים חדשים בתימן; פיגועים וקרבות נוספים עם ארגוני טרור אסלאמיים היו במצרים, בלוב, בסודאן, בניגריה, בלבנון, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו ב-7 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים מאוד שהיו בצפון סוריה ובמזרחה. מקורות נוספים מסרו על קרבות דמים בין ארגוני טרור המזוהים עם ארגון אל-קאעידה לבין מיליציות כורדיות חמושות הפועלות במזרח סוריה. גורמים נוספים מסרו על הריגתם של ילדים נוספים בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. לאורך כל היממה אחרונה נרשמו עשרות אירועים קטלניים שכללו ירי של טנקים, הפצצות אוויריות, פיגועי-תופת, ביזה ואונס של נשים סוריות בידי כל הארגונים הלוחמים בסוריה. מקורות נוספים מסרו על כ-40 טרוריסטים מוסלמים שהוצאו להרוג בסוריה לאחר כניעתם בעיר חאלב.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-7 ביוני 2014 על הריגתם של 60 בני-אדם בעקבות השתלטות של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה על אוניברסיטת מוסול. לאחר שעות רבות של קרבות עם כוחות-הביטחון של עיראק, הטרוריסטים המוסלמים נסוגו מהמקום. גורמים נוספים מסרו כי באירוע עצמו נהרגו לפחות 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו ב-7 ביוני 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בעימותים קטלניים מאוד שהיו בין כוחות-הביטחון של מצרים לבין חברי תנועת "האחים המוסלמים" שפעלו באזור העיר קהיר. עדיין אין אישור רשמי בנוגע למספר ההרוגים. כמו כן נמסר כי 10 מחברי תנועת "האחים המוסלמים" נידונו למוות במצרים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-7 ביוני 2014 על הריגתם של 43 בני-אדם בהתקפה נוספת של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. בימים האחרונים נהרגו יותר מ-500 בני-אדם בהתקפות טרור של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-7 ביוני 2014 על הריגתם של 6 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו באזור העיר קאבול. גורמים תקשורתיים אחרים מסרו על אירועי טרור נוספים שהתבצעו לאורך כל היממה האחרונה במקומות רבים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 ביוני 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בארבעה פיגועי טרור שקטלניים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בתימן מסרו ב-7 ביוני 2014 על הריגתם של 2 חייליים נוספים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה. יממה קודם לכן נהרגו 14 חיילים באירוע דומה. מקורות באו"ם מסרו כי בעקבות הקרבות בצפון תימן עזבו את בתיהם כ-20,000 בני-אדם.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: