Tuesday, June 3, 2014

70 הרוגים בסוריה; 74 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 41 הרוגים בסודאן; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקמרון; 15 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בלוב; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 6 הרוגים באפגניסטן; 4 בני-אדם הוצאו-להורג בתימן; טרוריסט מוסלמי נהרג בשומרון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערבים מסרו ב-2 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו מרוב הערים המרכזיות של סוריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 27 בני-אדם באזור העיר חאלב בפעילות של הצבא הסורי. כמו כן נמסר על הריגתו של אזרח סורי בן 102 בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה באזור העיר חומס.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-2 ביוני 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-2 ביוני 2014 על הריגתם של 3 קבלנים מטורקיה ו-3 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-2 ביוני 2014 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בידי מליציות שבטיות חמושות פרוש-ממשלתיות.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-2 ביוני 2014 על הוצאתם להורג של 4 בני-אדם בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחשד לשיתוף-פעולה עם ארה"ב.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-2 ביוני 2014 על הריגתם של 74 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה בשיתוף של כוחות צבאיים מ"האיחוד האפריקאי" הפועלים בסומליה.
--
סודאן – קורדופן: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-2 ביוני 2014 על הריגתם של 41 בני-אדם בקרבות בין מורדים מקומיים באזור קורדופן לבין כוחות-הביטחון של סודאן על השליטה בשדה להפקת נפט.
--
קמרון – טרור – ניגריה: מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-2 ביוני 2014 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה ליד הגבול עם ניגריה.
--
לוב – טרור: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-2 ביוני 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-2 ביוני 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בשומרון שניסה לבצע פיגוע ירי לעבר חיילי צה"ל.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: