Saturday, June 7, 2014

200 הרוגים נוספים בניגריה; 60 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בעיראק; 38 הרוגים בפקיסטן; 14 חיילים נהרגו בתימן; 10 הרוגים באפגניסטן; 2 קצינים נהרגו בסומליה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; ילד נהרג בלבנון בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה; פיגועים וקרבות נוספים עם ארגוני טרור אסלאמיים היו בלוב, בסודאן, בקשמיר, בתימן, בסומליה, במצרים, בלבנון, בקווקז, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות נוספים מסרו ב-6 ביוני 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. בין ההרוגים היו לפחות 25 אזרחים שנפגעו בפעילות צבאית יזומה של הצבא הסורי. עוד נמסר על הריגתם של 7 ילדים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-6 ביוני 2014 על הריגתם של 40 בני-אדם בסדרה של פיגועי התאבדות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו על עשרות רבות של פצועים לאורך כל היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-6 ביוני 2014 על הריגתם של 14 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
ניגריה – מלחמת אזרחים: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-6 ביוני 2014 על הריגתם של 200 בני-אדם נוספים בהתקפה על 4 כפרים שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו ליד הגבול בין ניגריה לקמרון. בכך הגיע מספר ההרוגים בהתקפה ל-400 בני-אדם. במהלך ההתקפה נאנסו ונרצחו עשרות נשים וילדים.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-6 ביוני 2014 על הריגתו של ילד בן 14 בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה שפעלו במזרח לבנון.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 ביוני 2014 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן וכן על הריגתם של 3 שוטרים ו-2 אזרחים בסדרה של פיגועי טרור שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים רשמיים מסרו ב-6 ביוני 2014 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן הפקיסטני בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז האוטונומי בלוצ'יסטן. כמו כן נמסר על הריגתו של מפקד בכיר בארגון הטליבאן - שהיה אחראי לשורה ארוכה של פיגועים קטלניים -  יחד עם 7 נוספים בקרבות שהיו בין שתי ארגוני טרור אסלאמיים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-6 ביוני 2014 על הריגתם של 2 קצינים במהלך התקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו לכיבושה של עיירה בדרום סומליה. מקורות תקשורתיים נוספים מסרו כי במהלך השבוע האחרון נהרגו עוד 13 בני-אדם בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-6 ביוני 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון הפועלים בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: