Thursday, June 5, 2014

80 הרוגים בסוריה; 32 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים באפגניסטן; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 8 הרוגים בפקיסטן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 3 הרוגים בלוב בפיגוע התאבדות; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בתימן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, במאלי, בתימן, בסודאן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-4 ביוני 2014 על הריגתם של כ-80 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של לפחות 30 בני-אדם בפעילות ישירה של הצבא הסורי נגד אזרחים. כמו כן נמסר על הריגתם של יותר מ-60 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה של הצבא הסורי שנערכה באזור העיר דיר אל-זור בימים האחרונים. מקורות תקשורתיים רשמיים בסוריה מסרו כי אסד זכה בבחירות לנשיאות ברוב גדול – כרגיל.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-4 ביוני 2014 על הריגתם של 32 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בכל רחבי עיראק. מקורות רשמיים בעיראק מסרו על הריגתם של 19 בני-אדם בקרבות הנערכים באזור העיר פלוג'ה.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-4 ביוני 2014 על הריגתם של 3 קצינים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי. כמו כן נמסר על נפגעים רבים נוספים בקרבות בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום לוב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-4 ביוני 2014 על הריגתם של 4 שוטרים ו-6 אזרחים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בכל רחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-4 ביוני 2014 על הריגתם של 2 חיילים ו-6 אזרחים בשלושה פיגועי טרור קטלניים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-4 ביוני 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בסומליה מסרו ב-4 ביוני 2014 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-4 ביוני 2014 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על עשרות אזרחים הרוגים בהתקפות טרור שנערכו ביממה האחרונה, אולם לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים.
==

ד"ר יוחאי סלע

3 comments:

tousmee said...

why not look here learn the facts here now try this web-site Get the facts her response see it here

mcbeshe said...

important source replica bags los angeles check out the post right here replica prada nylon bags why not find out more replica bags by joy

Unknown said...

click to read Fendi Dolabuy Source Bottega Veneta Dolabuy you could try these out https://www.dolabuy.ru/