Friday, January 6, 2012

78 הרוגים בעיראק; 15 הרוגים בפקיסטן; 16 הרוגים באפגניסטן; 13 הרוגים בסוריה; 4 הרוגים בדארפור; 6 הרוגים בניגריה; 2 הרוגים בתימן; 535 בני-אדם נהרגו בתאילנד בטרור אסלאמי בשנת 2011; מטען-נפץ רב-עוצמה התגלה בצידון שבלבנון;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות רשמיים בסוריה מסרו ב-5 בינואר 2012 על שחרורם של 525 אסירים פוליטיים "ללא דם על הידיים", וזאת במסגרת ההבטחות שניתנו למשקיפי הליגה-הערבית. אולם גורמים בכירים באופוזיציה הסורית מסרו כי ההחלטות של הנשיא אסד הן החלטות קוסמטיות שנועדו להסוות את מעשיו המחפירים כלפי האוכלוסייה האזרחית מאז שהחל המרד העממי נגד ב-15 במרס 2011 נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. במהלך היממה האחרונה מסרו גורמים באופוזיציה הסורית על הריגתם של 13 בני-אדם מירי של אנשי כוחות-הביטחון וכנופיות "השביחה" העלוויות הפועלות למען המשטר. במהלך היממה האחרונה נרשמו עימותים אלימים בעיר אל-חמה, חומס, דרעא, במחוז אידליב, בעיר קמישלי ובאזור העיר דרעא. מקורות רשמיים בסוריה מפיצים בעזרת סוכנות הידיעות הרשמית, אירועים בהם נהרגו אזרחים מירי של כוחות-הביטחון, פורסם בכלי התקשורת שהם נהרגו בידי "טרוריסטים חמושים". ברחבי סוריה הוכרזה כוננות גבוהה לקראת תפילות "יום השישי" של ה-6 בינואר 2012. סוכנות הידיעות הרוסית מסרה ב-5 בינואר 2012 על שיחת טלפון בין נשיא רוסיה לנשיא איראן שבעקבותיה הם הגיעו למסקנה כי פתרון המשבר בסוריה יהיה "רק באמצעות דיאלוג". גורם בכיר בליגה-הערבית מסר כי למרות הליקויים שהתגלו בעבודתם של משקיפי הליגה-הערבית שנשלחו לסוריה, המשלחת תישאר בסוריה ככול שיידרש.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-5 בינואר 2012 על הריגתם של 78 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור שהתבצעו במקביל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור השיעי של העיר בגדאד. שעות אחדות לאחר מכן, מחבל מתאבד פוצץ את עצמו בתוך קבוצה של עולי-רגל שיעים שהיו בדרכם לעיר כרבלה הקדושה לבני העדה. אמצעי התקשורת בעיראק סיקרו בהרחבה את האירועים האלימים לאורך כול היום. עוד נמסר על יותר ממאה בני-אדם שנפצעו באירועים הללו. בשכונות השיעיות בבגדאד התפוצצו שתי מכוניות תופת, וכשאמבולנסים העבירו את הפצועים לבית-חולים, הופעלו שני מטעני-צד כדי לזרוע הרג והרס נוספים. המשבר הפוליטי בין השיעים לסונים בעיראק גולש למלחמת-אזרחים ולחלוקה של עיראק לשלוש אוטונומיות עצמאיות – סונית, שיעית וכורדית. גורמים רשמיים באיראן גינו את הפיגועים נגד עולי-הרגל השיעים. בשבועות האחרונים התבצעו בעיראק פיגועי-טרור רצחניים בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה שגרמו למאות הרוגים ופצועים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-5 בינואר 2012 על הריגתם של 14 בני-אדם בסדרה של פעולות טרור שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפעולים בדרום המדינה. כמו כן נמסר מפי מקור צבאי אפגני על הריגתם של 2 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה נגד פעילי הארגון.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-5 בינואר 2012 על הריגתם של 15 שוטרים פקיסטנים בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן. השוטרים נחטפו לפני שבועות אחדים, אך פעילי הטרור המוסלמים החליטו לחסל את כולם ולהניח את גופותיהם באחת מהעיירות הקטנות של פקיסטן באזור הגבול עם אפגניסטן.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-5 בינואר 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה על בית-מלון.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-5 בינואר 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בחבל דארפור. האירוע התרחש ב-2 בינואר 2012, אולם רק כעת נמסר מידע על כך.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-5 בינואר 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-5 בינואר 2012 על הריגתם של 535 בני-אדם ועל פציעתם של 1,049 נוספים בפיגועי טרור אסלאמיים שהתבצעו באזור דרום תאילנד. מאז שנת 2001 נהרגו בדרום תאילנד בפיגועי טרור אסלאמיים 5,243 בני-אדם.
--
לבנון – טרור: מקורות רשמיים ובלבנון מסרו ב-5 בינואר 2012 על מטען-נפץ רב-עוצמה שהתגלה בעיר צידון. גורמים רשמיים בלבנון מסרו כי המטען שהיה מוכן להפעלה באמצעות טלפון סלולארי היה יכול להרוג עשרות בני-אדם ולגרום לנזק היקפי לבניינים בסביבה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


3 comments:

Anonymous said...

It can also diagnose your check out engine light. The PIDS are introduced vertically
on a person page, with min, max, and typical readings shown.


Feel free to surf to my website ... auto scanners

Anonymous said...

There are different factors why individuals favor this belt.



Feel free to visit my website ... http://www.prnewswire.Com

Anonymous said...

There is absolutely no hassle; there are no other items to do aside
from placing it around your waist.

my web page - www.prnewswire.com/news-releases/flex-belt-review-and-latest-coupon-code-savings-now-featured-at-awesomealldaycom-190317331.html