Thursday, January 21, 2016

טרור אסלאמי - 292 הרוגים ביממה האחרונה

116 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 26 הרוגים בתימן; 25 הרוגים בפקיסטן בהתקפה על אוניברסיטה; 6 הרוגים בניגריה בפעילות של קמרון; 5 הרוגים ליד השגרירות הרוסית באפגניסטן; 4 שוטרים נהרגו במצרים; 3 שוטרים נהרגו במאלי; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלוב, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסודאן, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 292 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-20 בינואר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" שיחרר 270 חטופים (מתוך 400) שנלקחו במהלך הפשיטה שנערכה בדיר דיר אל-זור לפני ימים אחדים. גורמים ממשלתיים בסוריה הצהירו פעם נוספת שבפשיטה שנערכה בדיר אל-זור נהרגו יותר מ-120 חיילים סורים. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור דרעא, חומס, חאלב, אילדיב, בצפון מחוז לטקיה ובאזור דמשק.ארגונים לזכויות אדם בסוריה מסרו על הריגתם של יותר מ-3,000 בני-אדם בהפצצות של רוסיה שנערכו בסוריה מאז חודש ספטמבר 2015. מתוכם נהרגו  כ-1,000 אזרחים בהפצצות הללו.

The United Colors of Israel
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-20 בינואר 2016 על הריגתם של 116 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בעיקר בצפון עיראק נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-20 בינואר 2016 על הריגתם של 4 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור צפון-סיני.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-20 בינואר 2016 על הריגתם של 26 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שהתבצעו בידי סעודיה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום-תימן.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-20 בינואר 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז ננגרהאר. מקורות צבאיים נוספים מסרו שבין ההרוגים היה מפקד בכיר בארגון.  כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו ליד השגרירות הרוסית הנמצאת בעיר הבירה קאבול.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-20 בינואר 2016 על הריגתם של 25 בני-אדם ועל פציעתם של 50 נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן הפקיסטני" שנערכה על אוניברסיטה המשותפת לגברים ולנשים השוכנת בצפון-מערב פקיסטן. בין ההרוגים היו סטודנטים, מורים, שומרים, שוטרים, מרצים וטרוריסטים מוסלמים.
--
קמרון – ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-20 בינואר 2016 על הריגתם של 6 אזרחים במהלך התקפה צבאית של קמרון על יעדי טרור של ארגון "בוקו חראם" הנמצאים בשטח הניגרי. מקורות אזרחיים בניגריה האשימו את קמרון בירי חסר-הבחנה שהופעל נגד אזרחים חפים-מפשע.  זאת לא הפעם הראשונה בה אזרחים ניגרים מאשימים את קמרון בהרג של אזרחים חפים-מפשע.
--
מאלי – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-20 בינואר 2016 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" הפועלים בצפון במדינה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-20 בינואר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים באזור חבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

==
Made in Israel -  2016
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: