Saturday, January 9, 2016

טרור אסלאמי - 344 הרוגים ביממה האחרונה

178 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בעיראק; 38 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 15 הרוגים בסומליה; 10 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 3 הרוגים בסעודיה; 3 אזרחים נהרגו בניגריה; טרוריסט מוסלמי נהרג במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג בוואדי עירון; טרוריסט מוסלמי ירה בשוטר בארה"ב; פיגועים וקרבות נוספים היו במצרים, בטורקיה, בקשמיר, בפיליפינים, בניגריה, בתימן, בסודאן, בסומליה, במאלי, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 344 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-8 בינואר 2016 על הריגתם של מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות, פיגועי טרור, הוצאות-להורג ובהפצצות אוויריות קשות שהיו לאורך כל היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. טורקיה מסרו על הריגתם של לפחות 19 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בסוריה ובעיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים בדיר אל-זור, בדרום-דמשק, בצפון מחוז לטקיה, במחוז אידליב, בדרעא, בחומס ובחאלב. מקורות תקשורתיים בארה"ב מסרו על פציעתו של שוטר מירי של אזרח אמריקאי שטען שהמעשה נעשה "בשם האסלאם".

How Israel became a leader in water use in the Middle East

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-8 בינואר 2016 על הריגתם של 178 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בעיקר בצפון עיראק נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-8 בינואר 2016 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של הפצצות שנערכו בידי הקואליציה הסעודית הפועלת נגד השיעים בתימן. מקורות בסעודיה מסרו על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של מרגמות שנורו מאזור הגבול המשותף עם תימן.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-8 בינואר 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנרעך באזור מחוז קונאר. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 בינואר 2016 על הריגתם של 38 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן הפקיסטני" בהפצצה אווירית שנערכה בצפון מחוז ווזיריסטאן במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-8 בינואר 2016 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית שנערכה בדרום סומליה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של פצצות מרגמה שנורו באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור – צבא: גורמים תקשורתיים בניגריה האשימו את הצבא הניגרי ב-8 בינואר 2016 על הריגתם של 3 אזרחים חפים-מפשע במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-8 בינואר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי ועל פציעתו של נוסף במהלך התקפה של 2 טרוריסטים מוסלמים על בית-מלון בעיר הורגדה. 3 תיירים נפצעו קל.
--
ישראל – טרור: מקורות ביטחוניים בישראל מסרו על הריגתו של טרוריסט מוסלמי אזרח ישראלי בפעולה של כוחות הביטחון שנערכה בוואדי עירון. הטרוריסט המוסלמי רצח לפני שבוע 3 בני-אדם בהתקפת ירי שהתבצעה בתל-אביב.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2016
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: