Tuesday, January 26, 2016

טרור אסלאמי - 402 הרוגים ביממה האחרונה

230 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 32 הרוגים בפיגוע התאבדות בקמרון;  27 הרוגים באפגניסטן; 17 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 10 הרוגים בתימן; 4 הרוגים בניגריה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בבית-חורון; 30 כפרים נכבשו מחדש בידי הצבא האפגאני במחוז קנדהאר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, במאלי, בסודאן, בלוב, בתימן, בסומליה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בטורקיה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; 402 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-25 בינואר 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור קמישלי, בדיר אל-זורף באל-ראקה, באזור דרעא, באידליב, בצפון מחוז לטקיה, באזור דמשק, בחאלב ובחומס. למרות מזג-האוויר הקשה ששרר בסוריה ביממה האחרונה, נמסר מפי מקורות תקשורתיים על תקיפות אוויריות שנערכו באזורים אחדים רחבי המדינה. גורמים בינלאומיים האשימו את רוסיה וסוריה במסע-נקמה שגרם לעשרות הרוגים אזרחים רק בימים האחרונים. גורמים רשמיים בסוריה מסרו שהם אינם מתכוננים לעשות אפילו פשרה אחת קטנה בנוגע לפתרונות העתידיים הנוגעים לסוריה – הדברים נאמרו לקראת כינוסה של ועידה בז'נבה בהשתתפותם של נציגי המורדים הפועלים להפלת המשטר.

The United Colors of Israel

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-25 בינואר 2016 על הריגתם של 230 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו לאורך כל היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות קשים מאוד שגרמו לעשרות רבות של הרוגים בעיקר באזור דיאלה ורמאדי. בין ההרוגים היו עשרות רבות של חיילים עיראקים. דוברים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-15 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-25 בינואר 2016 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהתקפות אוויריות של סעודיה שנערכו במהלך היממה האחרונה. גורמים נוספים מסרו על נפגעים נוספים בקרבות שהיו באזור העיר עדן, בצנעא בצפון תימן באזור מחוז סעדה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-25 בינואר 2016 על הריגתם של לפחות 27 בני-אדם בסדרה של פעולות צבאיות יזומות ובסדרה של פיגועי-טרור קטלניים שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". 16 מההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים – על-פי הודעות צבאיות רשמיות. דובר צבאי אפגאני מסר שהצבא הצליח לשחרר כ-30 כפרים שהיו בידי ארגון "הטליבאן" שפעל בדרום מחוז קנדהאר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-25 בינואר 2016 על הריגתם של 17 טרוריסטים מוסלמים בפעילות אווירית יזומה שנערכה בצפון מחוז ווזיריסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-25 בינואר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים שאינם קשורים לארגון "בוקו חראם". רק מקרה אחד בו נהרג אדם אחד נעשה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקמרון מסרו ב-25 בינואר 2016 על הריגתם של 28 אזרחים ושל 4 טרוריסטים מוסלמים בפיגוע-התאבדות שהתבצע בצפון קמרון בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם".
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-25 בינואר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים שהצליחו לדקור שתי נשים בישוב בית-חורון. אחת מהנשים במצב קשה מאוד. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי-ישראל 121 טרוריסטים מוסלמים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==
Made in Israel -  2016
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: