Friday, January 8, 2016

טרור אסלאמי - 409 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בסוריה; 107 הרוגים בניגריה; 65 הרוגים בעיראק; 65 הרוגים בלוב; 31 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 11 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 10 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים בתימן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בגוש-עציון ובחברון; טרוריסט מוסלמי נהרג בצרפת; 2,500 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסוריה ועיראק בהפצצות אמריקאיות בחודש האחרון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בניגריה, בקמרון, במאלי, בלוב, בסודאן, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 409 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-7 בינואר 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים בין כוחות הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים, וכן בהפצצות אוויריות שנערכו לאורך כל היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור העיר דמשק, במחוז אידליב, בדרעא, באל-ראקה, בדיר אל-זור, בצפון מחוז לטקיה, בחומס, בחאלב ובאזורים הנמצאים בשליטתם של הכורדים בצפון-מזרח סוריה. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתם של יותר מ-2,500 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצות אוויריות שנערכו בסוריה ובעיראק במהלך חודש דצמבר 2015.

The United Colors of Israel

--
צרפת – טרור: מקורות ביטחוניים בצרפת מסרו ב-7 בינואר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי שאיים על שוטרים בחגורת-נפץ מזויפת ובסכין, תוך כדי קריאות "אללהו אכבר" לעבר השוטרים ששהו בתחנת משטרה מקומית בצפון פריס. האירוע הנוכחי התרחש בדיוק ביום השנה לטבח שהתבצע במערכת העיתון "שארלי הבדו" בו נרצחו 12 עיתונאים ועובדים בידי 2 טרוריסטים מוסלמים.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-7 בינואר 2016 על הריגתם של 65 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גורמים רשמיים בעיראק מסרו שהצבא העיראקי מתכונן לקראת מערכה רחבת-היקף נגד ארגון "המדינה האסלאמית" השולט בעיר מוסול. בעיר רמאדי עדיין מתנהלים קרבות דמים בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-7 בינואר 2016 על הריגתם של 5 בני-אדם בהפצצה אווירית של סעודיה שנערכה נגד יעדים שיעים באזור העיר צנעא.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-7 בינואר 2016 על הריגתם של 65 בני-אדם מפיצוץ של משאית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו במרכז הדרכה של המשטרה המקומית הנמצאת באזור העיר זליטן. 150 בני-אדם נוספים נפצעו בפיגוע.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 בינואר 2016 על הריגתם של 31 טרוריסטים מוסלמים בקרבות בין ארגון "הטליבאן" לבין ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל באזור מחוז ננגרהאר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים מקומיים בפקיסטן מסרו ב-7 בינואר 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי ובקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-7 בינואר 2016 על הריגתם של לפחות 100 טרוריסטים מוסלמים ושל 7 אזרחים בשתי תקריות קשות שהתרחשו בצפון ניגריה. במקרה אחד נמסר מפי גורם צבאי על הריגתם של 100 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה ובמערב ניגריה במהלך היממה הקודמת.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-7 בינואר 2015 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מצרים נמסר על התקפה של טרוריסטים מוסלמים מתנועת "האחים המוסלמים" שירו זיקוקים לעבר אוטובוס של תיירים ערבים מישראל. לא היו נפגעים.
--
ישראל – טרור: מקורות ביטחוניים בישראל מסרו -7 בינואר 2015 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים וכן על הריגתו של טרוריסט מוסלמי נוסף בשני פיגועים שהיו נגד כוחותינו שפעלו בגוש-עציון ובחברון. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 107 טרוריסטים מוסלמים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==


Made in Israel -  2016
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: