Wednesday, January 20, 2016

טרור אסלאמי - 357 הרוגים ביממה האחרונה

180 הרוגים בסוריה; 129 הרוגים בעיראק; 15 הרוגים בתימן; 13 הרוגים באפגניסטן בפיגוע התאבדות; 11 הרוגים בפקיסטן בפיגוע התאבדות; 6 חיילים נהרגו בניז'ר; 2 הרוגים בטורקיה;  הרוג בתאילנד בפיגוע טרור אסלאמי; כמעט 19,000 אזרחים נהרגו בעיראק בשנתיים האחרונות; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, במאלי, בטורקיה, במצרים, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 357 הרוגים ביממה האחרונה; 
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה ומקורות רשמיים מסרו ב-19 בינואר 2016 על הריגתם של יותר מ-180 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של הפצצות אוויריות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים ביטחוניים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 140 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים שנפגעו בהפצצות אוויריות של רוסיה וסוריה שנערכו במחוז אידליב. גורמים נוספים בסוריה מסרו על עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים וחיילים שנהרגו בקרבות נוספים שהיו במהלך היממה האחרונה באזור דיר אל-זור. דוברים מקומיים באזור העיר חאלב מסרו על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה. גם באזור חומס נמסר על הרוגים נוספים בקרבות ובהפצצות אוויריות. דובר ביטחוני רוסי מסר על השתתפותם הפעילה וההדוקה של מטוסים רוסים בכל האירועים הללו שהיו במהלך היממה האחרונה. מקורות ביטחוניים בגאורגיה מסרו על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים גאורגים שפעלו במסגרת ארגון "המדינה האסלאמית".

The United Colors of Israel
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-19 בינואר 2016 על הריגתם של 129 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך כל היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים כורדים מסרו מציאתו של קבר-אחים נוסף באזור סינג'ר שנכבש לפני חודשים אחדים מארגון "המדינה האסלאמית" שחיסל אלפי בני-אדם מהעדה היזידית. גורמים תקשורתיים נוספים בעיראק מסרו על עשרות פיגועים עם נפגעים שהיו בכל רחבי עיראק. מקורות מדיניים בעיראק מסרו על מרד של הנציגים הסונים בפרלמנט העיראקי גם על רקע התנהגותם של המיליציות השיעיות הברוטאליות הפועלות נגד האוכלוסייה הסונית. מקורות באו"ם מסרו על הריגתם של 18,802 אזרחים בפיגועי טרור שהיו בעיראק מה-1 בינואר 2014 ועד ל-31 באוקטובר 2015.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-19 בינואר 2016 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו באזורים אחדים ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היה שופט שחוסל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" שפעלו באזור העיר עדן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-19 בינואר 2016 על הריגתם של 13 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" שפעלו נגד שבט אפגאני הנמצא עם הארגון ביריבות מרה על שליטה בשטחים הנתונים למחלוקת.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-19 בינואר 2016 על הריגתם של 11 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בתחנת משטרה הנמצאת בצפון-מערב פקיסטן בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן הפקיסטני".
--
ניז'ר – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניז'ר מסרו ב-19 בינואר 2016 על הריגתם של 6 חיילים מפיצוץ של מוקש שכנראה הופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו באזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-19 בינואר 2016 על הריגתה של אישה אחת ועל פציעתם של 7 נוספים מפיצוץ של 2 מטענים שחבלה הופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-19 בינואר 2016 על הריגתם של 2 אזרחים נוספים במהלך קרב שהיה בין כוחות-הביטחון של טורקיה לבין אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה. מקורות נוספים מסרו שהאזרחים כנראה נפגעו מפיצוץ של מטען-חבלה או מרימון.
==
ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2016
Tel Aviv - Ramat Aviv

1 comment:

sosa said...

read review cheap designer bags replica his explanation buy replica bags click this link now replica louis vuitton