Monday, January 25, 2016

טרור אסלאמי - 352 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בעיראק; 41 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 40 הרוגים בתימן; 8 לוחמים כורדים וחייל אחד נהרגו בטורקיה;  6 חיילים נהרגו בסעודיה מירי של צלף; 3 הרוגים בסומליה בהפצצה של קניה; 3 שוטרים נהרגו במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקשמיר, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 352 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-24 בינואר 2016 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גם במהלך היממה האחרונה נמסר על הצלחות צבאיות של הצבא הסורי באזור מחוז לטקיה בעקבות כיבושה של עיירה שהייתה בידי ארגוני הג'יהאד בחודשים האחרונים. גורמים נוספים מסרו על עשרות רבות של הרוגים באזור זה ובהפצצות מסיביות של רוסיה שנערכו במקומות נוספים.

The United Colors of Israel
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-24 בינואר 2016 על הריגתם של 8 לוחמים כורדים וכן על הריגתו של חייל אחד בסדרה של היתקלויות קטלניות שהיו במהלך היממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה. ביקורת חריפה מאוד נמתחה של סגן-הנשיא האמריקאי שעשה השווה בין המחתרת הכורדית לבין ארגון "המדינה האסלאמית".  כרגיל, ארה"ב מסייעת לטורקיה לחסל את המיעוט הכורדי המתגורר בטורקיה בשל שיקולים אזורים.
--
עיראק -  מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-24 בינואר 2016 על הריגתם של 100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-24 בינואר 2016 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו באזורים אחדים ברחבי תימן. כמו כן נמסר מפי מקור תימני על הריגתם של 6 חיילים סעודים מירי של צלף תימני בעקבות פעילות שנערכה בסעודיה באזור מחוז ג'יזאן.
--
אפגניסטן – טרור – המדינה-האסלאמית: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-24 בינואר 2016 על הריגתם של 41 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות אווירית משותפת של אפגניסטן וארה"ב שנערכה במחוז ננגרהאר נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מקור נוסף מסר שזה היה חיסול-ממוקד אמריקאי שנערך נגד אנשי הארגון.
--
קניה – טרור – סומליה: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-24 בינואר 2016 על הריגתם של 3 אזרחים בפעולת-תגמול של קניה שנערכה נגד ארגון "אל-שבאב" הפועל בדרום המדינה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-24 בינואר 2016 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור מחוז שרקייה הנמצא כ-80 ק"מ מזרחית לקהיר.
==

ד"ר יוחאי סלע


==
Made in Israel -  2016
Tel Aviv - Ramat Aviv