Saturday, January 23, 2016

טרור אסלאמי - 342 הרוגים ביממה האחרונה

147 הרוגים בעיראק; 120 הרוגים בסוריה; 26 הרוגים בתימן; 19 טרוריסטים מוסלמים ו-3 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 16 הרוגים נוספים בסומליה; 7 הרוגים בפקיסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 51 חיילי או"ם ועובדים נהרגו במאלי בשנת 2015; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בלוב, בסומליה, בניגריה, במאלי, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 342 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-22 בינואר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך כל היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים ביטחוניים ברוסיה מסרו על סיוע אווירי רוסי מסיבי במהלך קרבות קשים שהיו באזור מחוז דרעא כולו. וכן על נמסר הצלחות קרקעיות אחדות שהיו באזור מחוז אידליב וצפון מחוז לטקיה בעקבות הסיוע האווירי של רוסיה. דוברים בסוריה מסרו גם על התקפות אוויריות עם נפגעים רבים שהיו באזור העיר אל-ראקה ובאזור דיר אל-זור. גורמים ביטחוניים בגרמניה מסרו על מעצרו של סורי המואשם בפשעי-מלחמה שהתבצעו בסוריה. שר-ההגנה הצרפתי מסר על הריגתם של 22,000 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצות מערביות שהיו בעיראק ובסוריה ב-18 החודשים האחרונים. ככול שמצבו של הארגון יהיה קשה בסוריה ובעיראק, כך הוא ישאף לבצע פיגועים קשים יותר במדינות המערב.

The United Colors of Israel
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב- 22 בינואר 2016 על הריגתם של 147 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-15 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה, וכן על עשרות רבות של פיגועי-טרור שהתבצעו בו-זמנית במקומות רבים ברחבי המדינה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שונים בתימן מסרו ב-22 בינואר 2016 על הריגתם של לפחות 26 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במהלך היממה האחרונה ממקומות אחדים ברחבי תימן. כמו כן נמסר מפי מקורות יעים בתימן על סדרה של קרבות שנערכו באזור צנעא ובצפון תימן ליד הגבול עם סעודיה. ראש-ממשלת בריטניה דחה האשמות בהן דובר על מעורבותה של בריטניה במלחמה בתימן לאור הריגתו של קצין בריטי בתימן לפני ימים אחדים. קמרון מסר ש"קצינים בריטים מסייעים לסעודיה לעמוד בסטנדרטים מלחמתיים על-פי הדין הבינלאומי" אך הם לא מעורבים באופן ישיר או עקיף במלחמה בתימן. מעניין!
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-22 בינואר 2016 על הריגתם של 19 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 אזרחים בפיגוע טרור שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-22 בינואר 2016 על הריגתם של 7 שוטרים, אזרחים וטרוריסטים מוסלמים בשורה ארוכה של פיגועי טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה ברחבי פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-22 בינואר 2016 על הריגתם של 16 בני-אדם נוספים בהתקפה רחבת-היקף שנערכה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו במוגדישו. עד כה נהרגו בהתקפה זו 20 אזרחים ו-4 טרוריסטים מוסלמים.
--
ניגריה – טרור: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-22 בינואר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" במהלך ניסיון לבצע פשיטה על ביתו של קצין בכיר בצבא הניגרי המתגורר בצפון ניגריה.
--
מאלי – טרור - או"ם: מקורות רשמיים באו"ם מסרו ב-22 בינואר 2016 על הריגתם של 51 חיילי או"ם ועובדי סיוע של האו"ם בפיגועי טרור שהתבצעו במאלי במהלך שנת 2015.
==
ד"ר יוחאי סלע

==


 Made in Israel -  2016
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: