Friday, January 15, 2016

טרור אסלאמי - 315 הרוגים ביממה האחרונה

107 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 33 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 30 טרוריסטים מוסלמים ו-4 חיילים נהרגו במצרים; 10 אזרחים ו-9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 5 טרוריסטים מוסלמים ו-2 אזרחים נהרגו באינדונזיה; 5 חיילים נהרגו בסעודיה; 4 הרוגים בטורקיה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחברון ובשכם; טרוריסט מוסלמי נהרג בדארפור; טורקיה טוענת שהרגה 200 טרוריסטים מוסלמים בסוריה ובעיראק; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסודאן, בניגריה, בלוב, בסומליה, במאלי, בקשמיר, בקווקז, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 315 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-14 בינואר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור, בקרבות ובעיקר בהפצצות אוויריות שהיו לאורך כל היממה האחרונה. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על הצלחה נוספת זה היום השני במתקפה שנערכה בצפון מחוז לטקיה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגוני הג'יהאד שהצליחו להחזיק בעיירה אסטרטגית באזור. גורמים בינלאומיים מסרו שהמתקפה הצבאית נערכה בסיוע אווירי הדוק של רוסיה.

The United Colors of Israel

--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-14 בינואר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה ליד מתחם משטרתי הנמצא באזור מחוז דיארבקיר. גורמים מקומיים בטורקיה האשימו של המחתרת הכורדית בביצוע המעשה. ראש-ממשלת טורקיה מסר על הריגתם של כ-200 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצה טורקית שנערכה בסוריה ובעיראק בתגובה לפיגוע-ההתאבדות שהיה באיסטנבול בו נהרגו 10 תיירים גרמנים.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-14 בינואר 2016 על הריגתם של 107 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה הקודמת. גורמים ביטחוניים בארה"ב על כ-200 חיילים מהכוחות-המיוחדים המתכוננים להגיע לעיראק כדי לסייע לצבא העיראקי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-14 בינואר 2016 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים ושל 4 חיילים במבצע צבאי מיוחד שנערך נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני. גורם צבאי מסר שהפעולה התבצעה במטרה למנוע פיגוע גדול נגד כוחות-ביטחון של מצרים.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-14 בינואר 2016 על הריגתם של 5 חיילים סעודים בפעילות התקפית שנערכה בידי המיליציות השיעיות שפעלו על אדמת סעודיה ליד הגבול עם תימן. עוד נמסר על קרבות עם נפגעים באזור העיר תעז.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-14 בינואר 2016 על הריגתם של 33 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שתכננו פיגוע-התאבדות במחוז קנדהאר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-14 בינואר 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יוזמה שנערכה במחוז האוטונומי בלוצ'יסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-14 בינואר 2016 על הריגתם של 10 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו נגד מתחם ממשלתי-צבאי הנמצא במרכז המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון הפועל בדרום סומליה ובמרכזה. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 6 חיילים.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים מקומיים בדארפור מסרו ב-14 בינואר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בסדרה של קרבות בין שתי מיליציות חמושות הפועלות באזור חבל דארפור.
--
אינדונזיה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים באינדונזיה מסרו ב-14 בינואר 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים ושל 2 אזרחים בהתקפה של 14 טרוריסטים מוסלמים שנערכה באזור העיר ג'קרטה. מקורות נוספים מסרו שהטרוריסטים המוסלמים מזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית". ההתקפה הייתה משולבת עם 3 טרוריסטים מתאבדים, ירי והטלת רימונים.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-14 בינואר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי במהלך ניסיון לבצע פיגוע נגד כוחותינו הפועלים באזור העיר חברון. כמו כן נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות פיגוע-דקירה נגד כוחותינו שפעלו באזור שכם. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 114 טרוריסטים מוסלמים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2016
Tel Aviv - Ramat Aviv


No comments: