Sunday, January 17, 2016

טרור אסלאמי - 585 הרוגים ביממה האחרונה

370 הרוגים בסוריה; 112 הרוגים בעיראק; 37 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן;  30 הרוגים בתימן; 14 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 7 אזרחים נוספים ו-4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בבורקינה-פאסו; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 3 חיילים נהרגו במאלי; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, בניגריה, בקמרון, בתימן, בלוב, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 585 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-16 בינואר 2016 על הריגתם של יותר מ-370 בני-אדם בסדרה של הוצאות-להורג, בפיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות רבים בסוריה ומחוצה לה מסרו על טבח של כ-300 חיילים סורים ובני משפחותיהם שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור דיר אל-זור. גורמים נוספים מסרו על הריגתם של 3 בני-אדם בפיגוע-התאבדות שהיה באזור העיר דמשק. מקור טורקי מסר על הפצצה קשה מאוד של רוסיה שבמהלכה נהרגו יותר מ-20 בני-אדם באזורים הגובלים עם טורקיה. קרבות עם נפגעים היו בדרעא, בצפון מחוז לטקיה, במחוז אידליב, בחומס, בחאלב ובמקומות נוספים בהם שולטים הכורדים בצפון סוריה.

The United Colors of Israel
--
בורקינה-פאסו – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בבורקינה-פאסו מסרו ב-16 בינואר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים ושל 7 אזרחים נוספים בהתקפת-הטרור שהתבצעה בעיר הבירה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה". סה"כ נהרגו 27 אזרחים ו-4 טרוריסטים מוסלמים.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-16 בינואר 2016 על הריגתם של 112 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. ביקרות חריפה בעיראק על התנהגותם האכזרית של המיליציות השיעיות הפועלות בעיראק לאור התייחסותן כלפי האוכלוסייה הסונית הנמצאת בשליטתן.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות שיעים בתימן מסרו ב-16 בינואר 2016 על הריגתם של 30 בני-אדם בהפצצות אוויריות של סעודיה נערכו בצפון-מערב תימן במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-16 בינואר 2016 על הריגתם של 37 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במחוז הלמנד. גורם צבאי מסר על התקפה צבאית משולבת שנערכה נגד הארגון הפועל באזור. ועם זאת, גורמים רבים באפגניסטן הביעו חשש כבד שהמחוז ייפול כולו לידי הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-16 בינואר 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בסדרה של פעולות צבאיות שנערכו במהלך היממה האחרונה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. כמו כן נמסר מפי גורם צבאי בכיר על כניעתם של 80 טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון ווזיריסטן.
--
מאלי – טרור: מקורות רשמיים במאלי מסרו ב-16 בינואר 2016 על הריגתם 3 חיילים בסדרה של פיגועי-ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגוני הג'יהאד הפועלים בצפון מאלי.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקור צבאי בכיר בניגריה מסר ב-16 בינואר 2016 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" במהלך התקפה שנערכה על בסיס צבאי ניגרי הנמצא בצפון ניגריה.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים רשמיים ברוסיה מסרו ב-16 בינואר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית מיוחדת שנערכה במהלך היממה האחרונה בצפון הקווקז.
==

ד"ר יוחאי סלע
==

Made in Israel -  2016
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: