Friday, January 1, 2016

טרור אסלאמי - 324 הרוגים ביממה האחרונה

134 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון המדינה האסלאמית נהרגו באפגניסטן; 15 טרוריסטים מוסלמים ו-5 אזרחים נהרגו במצרים; 15 הרוגים בתימן; 10 הרוגים בפקיסטן; 9 טרוריסטים מוסלמים וחייל אחד נהרגו בפיליפינים; 4 הרוגים בדארפור; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; לוחמת כורדית נהרגה בטורקיה; טרוריסט מוסלמי נהרג בשכם; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בתימן, בסודאן, בניגריה, בסומליה, במאלי, בקמרון, בקווקז, בפיליפינים, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;  סה"כ 324 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-31 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של פיגועי טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. גורמים אחדים מחוץ לסוריה מסרו כי במהלך הימים האחרונים נהרגו מאות טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות אווירית התקפית של רוסיה, סוריה, בריטניה, ארה"ב וצרפת.  מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו כי סוכל פיגוע של ארגון "המדינה האסלאמית" בניו-יורק בערב הסילבסטר. פיגוע התאבדות תוכנן להתבצע במינכן בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". בבלגיה נמסר על מעצרם של 6 טרוריסטים מוסלמים שתכננו לבצע פיגוע בליל הסילבסטר.

Sunshine Across Israel
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-31 בדצמבר 2015 על הריגתם של 134 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים - סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-31 בדצמבר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם – ביניהם מפקד מיליציה סונית – בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו באזור העיר עדן. כמו כן נמסר על הריגתם של לפחות 10 מאנשי המליציות השיעיות הפועלות באזור מחוז סעדה שבצפון תימן בפעילות אווירית יזומה של סעודיה.
--
אפגניסטן – טרור – המדינה האסלאמית: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-31 בדצמבר 2015 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות אווירית שנערכה במחוז ננגרהאר במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים לא רשמיים בפקיסטן מסרו ב-31 בדצמבר 2015 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם במבצע צבאי שנערך במחוז בלוצ'יסטן נגד ארגוני טרור הפועלים באזור.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-31 בדצמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-31 בדצמבר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מקומיים שפעלו באזור חבל דארפור. דובר רשמי מסר שהאירועים האלה היו על רקע פלילי, בעוד שמקורות אחרים טענו שהרקע למעשה קשור לעימות בין מוסלמים לנוצרים.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-31 בדצמבר 2015 על הריגתה של לוחמת כורדית מהמחתרת הכורדית בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של טורקיה הפועלים בדרום-מזרח המדינה. ארדואן מסר על הריגתם של 3,100 כורדים "מיליטנטים" בפעילות מבצעית של הצבא הטורקי במהלך שנת 2015.
--
הודו – טרור – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-31 בדצמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים באזור חבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-31 בדצמבר 2015 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים ושל הריגתו של חייל אחד בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים נגד ארגון "אבו סיאף" המזוהה עם ארגון "אל-קאעידה".
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-31 בדצמבר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם – זוג הורים ושלושת ילדיהם – מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני. כמו כן נמסר מפי מקור צבאי על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-31 בדצמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות פיגוע דריסה שהתבצע נגד כוחותינו הפועלים באזור העיר שכם. עוד נמסר על מעצרם של 2 מוסלמים בעלי אזרחות ישראלית שתכננו לבצע פיגוע רב-נפגעים באילת.  מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי-ישראל 102 טרוריסטים מוסלמים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2016
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: