Thursday, September 22, 2016

טרור אסלאמי - 203 הרוגים ביממה האחרונה

65 הרוגים בעיראק; 48 טרוריסטים מוסלמים, חיילים ונוצרים נהרגו בניגריה; 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 25 הרוגים בסוריה; 10 טרוריסטים מוסלמים וחייל הודי נהרגו בקשמיר; 9 הרוגים בלוב; 7 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה;  6 הרוגים בדארפור;  2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; טרוריסט מוסלמי טורקי ניסה לחדור לשגרירות ישראל באנקרה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בסומליה, בתימן, בלוב, בניגריה, במאלי, במצרים, בקשמיר, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 203 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים:  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-21 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר חאלב ובצפון סוריה. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 4 רופאים ואנשי סיוע רפואי שנפגעו בהפצצה אווירית של הצבא הסורי שנערכה במהלך היממה אחרונה באזור העיר חאלב. דוברי ארגון "המדינה האסלאמית" מסרו על הפלתו של מטוס-קרב סורי באזורי הרי קלמון. מקורות בארגונים לזכויות אדם מסרו כי במהלך היממה האחרונה המוקד של הקרבות היו באזור העיר חאלב ובאל-חמה.

Islam in Kashmir
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-21 בספטמבר 2016 על הריגתם של 65 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-21 בספטמבר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שהתבצע בדרום תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-21 בספטמבר 2016 על הריגתם של 9 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים בהפצצה אווירית שנערכה במרכז לוב.
--
אפגניסטן – ארגון המדינה-האסלאמית: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-21 בספטמבר 2016 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ננגרהאר שבמזרח אפגניסטן.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-21 בספטמבר 2016 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים שניסו לחדור לגבול המשותף בין פקיסטן להודו באזור חבל קשמיר. כמו כן נמסר כי במהלך הקרבות נהרג חייל הודי אחד מירי של טרוריסטים מוסלמים.
--
סודאן – דארפור: מקורות צבאיים בדארפור מסרו ב-21 בספטמבר 2016 על הריגתם של 6 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מקומיים הפועלים באזור חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים באפריקה מסרו ב-21 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-40 טרוריסטים מוסלמים וחיילים בהתקפה של ארגון "בוקו חראם" שנערכה בצפון המדינה נגד שיירה צבאית שעברה באזור. דוברים בארגון מסרו על הריגתם של כ-40 חיילים בהתקפה זו. כמו כן נמסר מפי מקורות מקומיים על הריגתם של 8 נוצרים בהתקפה של ארגון שנערכה בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-21 בספטמבר 2016 על הריגתם של 7 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה. עוד נמסר על פציעתו של טרוריסט מוסלמי שניסה לפרוץ לשגרירות ישראל באנקרה.
==
ד"ר יוחאי סלע