Wednesday, September 28, 2016

טרור אסלאמי - 357 הרוגים ביממה האחרונה

180 הרוגים בסוריה; 110 הרוגים בעיראק; 30 הרוגים בתימן; 12 חיילים -4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 7 בני-אדם נהרגו בניגריה; 5 אזרחים נהרגו במצרים בפיגוע-אסלאמי; 3 הרוגים בדרום-סודאן; 2 הרוגים בסומליה; חייל ואזרח נהרגו במאלי; אימאם חוסל בקווקז; אזרחית מוסלמית נהרגה בקשמיר מירי של חיילים הודים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בצ'אד, בתימן, בלוב, בטורקיה, במצרים, בעיראק, בסוריה, בטורקיה, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 357 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים:  מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-27 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-180 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות רחבות-היקף שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מרבית הנפגעים היו באזור העיר חאלב בעקבות מבצע צבאי של הצבא הסורי שנועד להשתלט על שטחים נוספים בעיר. מקורות נוספים מסרו על הפצצות שיטתיות של הצבא הסורי וחיל-האוויר הרוסי שנערכו גם במהלך היממה האחרונה ברחבי בעיר. גורמים אזרחיים נוספים מסרו שכוחות-ההצלה המקומיים נואשו מלחלץ תושבים הלכודים בין ההריסות. קרבות נוספים עם נפגעים רבים היו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה.

Hundreds Killed in Aleppo in Fresh Fighting

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-27 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קשים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בעיקר בצפון עיראק. מקורות צבאיים רשמיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו על סדרה של פיגועי-התאבדות שהתבצעו באזור העיר בגדאד שגרמו לעשרות נפגעים נוספים.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-27 בספטמבר 2016 על הריגתם של 30 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. מקורות שיעים מסרו על הריגתם של 4 חיילים סעודים בפעולת-תגמול של המיליציות השיעיות. גורמים שיעים נוספים מסרו על עשרות חיילים סעודים שנהרגו בפעולה זו. כמו כן נמסר על הריגתו של מפקד בכיר בארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית של ממשלת עדן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-27 בספטמבר 2016 על הריגתם של 12 חיילים מירי של חייל אפגאני המזוהה עם ארגון "הטליבאן" שפעל במחוז קונדוז. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל טרם-זמנו.
--
סומליה – טרור: מקורות אזרחיים בסומליה מסרו ב-27 בספטמבר 2016 על הריגתם של 2 תושבים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו בדרום סומליה. (אין אישור רשמי לידיעה הזו).
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-27 בספטמבר 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מקומיים שפעלו בצפון המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי אתני: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-27 בספטמבר 2016 על הריגתם של 7 בני-אדם בהתקפה של המיליציות השבטיות האסלאמיות הפועלות במרכז ניגריה. כל ההרוגים היו נוצרים.
--
מאלי – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-27 בספטמבר 2016 על הריגתם של חייל ואזרח מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר טימבוקטו.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-27 בספטמבר 2016 על הריגתם של 5 אזרחים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-27 בספטמבר 2016 על הריגתו של אימאם מתון מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון הקווקז.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-27 בספטמבר 2016 על הריגתה של אזרחית מוסלמית מירי של חיילים הודים במהלך הפגנה מחאה שנערכה נגד הנוכחות ההודית בחבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: