Thursday, September 8, 2016

טרור אסלאמי - 411 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בסוריה; 135 הרוגים בעיראק; 88 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 25 הרוגים בתימן; 7 הרוגים בניגריה; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; 4 הרוגים מפיצוץ של מטען-חבלה בסומליה; 2 מוסלמים נהרגו מירי של חיילים הודים בקשמיר; חייל טורקי נוסף נהרג בסוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, במאלי, בתימן, בסודאן, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 411 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים ורשמיים בסוריה מסרו ב-7 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות צבאיים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 100 טרוריסטים מוסלמים שנפגעו במהלך קרבות קשים שהיו באזור הכפרי של העיר אל-חמה. גורמים מקומיים הוסיפו שהצבא הסורי ערך מתקפה רחבת היקף באזור במהלך היומיים האחרונים. מקורות אזרחיים נוספים מסרו על נפגעים רבים נוספים בקרבות שהיו באזור חאלב, חומס, דמשק, דרעא, דיר אל-זור במחוז אידליב. גורמים באיראן מסרו על עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגוני הג'יהאד שנפגעו בקרבות שהיו באזור העיר חאלב המלך היממה האחרונה. מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו על הריגתו של חייל טורקי נוסף בפעילות צבאית שנערכה בסוריה.

HEZBOLLAH KILLED & BURNED isis In ZABADANIi SYRIA

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-7 בספטמבר 2016 על הריגתם של 135 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלל היממה אחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים פרו-סעודים מסרו ב-7 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות שנערכו נגד אנשי המיליציות השיעיות הפועלות במחוז מאריב. מקורות נוספים מסרו על עשרות רבות של הרוגים ביומיים האחרונים באזור זה בלבד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-7 בספטמבר 2016 על הריגתם של 88 טרוריסטים מוסלמים בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו ביממה אחרונה ברחבי אפגניסטן. מקור שבאי רשמי מסר שבין ההרוגים היו 80 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" ו-8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-7 בספטמבר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בשתי פעולות צבאיות מיוחדות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון הקווקז.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-7 בספטמבר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון ,אל-שבאב" שפעלו בעיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים לא רשמיים בניגריה מסרו ב-7 בספטמבר 2016 על הריגתם של 7 בני-אדם בתי תקריות בין כוחות-הביטחון של ניגריה לבין המיליציות האסלאמיות החמושות הפועלות בדרום המדינה ובמרכזה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-7 בספטמבר 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים הודו מסרו ב-7 בספטמבר 2016 על הריגתם של 2 מוסלמים ועל פציעתם של 100 נוספים בסדרה של עימותים קטלניים שהיו בין מוסלמים לבין חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: