Saturday, September 24, 2016

טרור אסלאמי - 456 הרוגים ביממה האחרונה

216 הרוגים בעיראק; 140 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בתימן; 22 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 19 הרוגים בלוב; 15 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בניגריה; 4 הרוגים בקניה בפיגוע טרור אסלאמי; 4 הרוגים בפיגוע-התאבדות אסלאמי שהתבצע בקמרון; 3 שוטרים נהרגו בתאילנד בפיגוע אסלאמי; תושב מוסלמי נהרג מירי של חיילים הודים בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בלוב, בסומליה, בתימן, במאלי, בניגריה, בצ'אד, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 456 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-23 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו לאורך כל היממה האחרונה באזורים רבים ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים בעיר חאלב מסרו על יותר מ-80 הרוגים ביממה האחרונה בהפצצות קשות נוספות של הצבא הסורי. מקורות נוספים מסרו על קרבות קשים מאוד עם עשרות רבות של הרוגים בין צבא סוריה החופשי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים במרחב הכפרי של מחוז דמשק. קרבות עם עשרות נפגעים היו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות באו"ם מסרו על כישלון נוסף בשיחות להשגת הפסקת-אש נוספת בסוריה – אפילו לא ל-3 ימים. גורמים אזרחיים בסוריה טוענים שהצבא סורי החליט להרוס את העיר חאלב עד ליסוד.

Islam in Syria - 23/09/2016
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-23 בספטמבר 2016 על הריגתם של 216 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות מאוד שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. גורמים צבאיים רשמיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 יישובים ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים בתימן מסרו ב-23 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם ביום של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. גורמים באו"ם מסרו כי בחודש האחרון נהרגו יותר מ-180 אזרחים בקרבות ובהפצצות שהיו ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-23 בספטמבר 2016 על הריגתם של 19 בני-אדם בקרבות שהיו באזור העיר סירט בין כוחות הממשלה המאוחדת לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-23 בספטמבר 2016 על הריגתם של 22 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" שפעלו במחוז אורוזגאן. שוטרים רבים נוספים נפצעו בהתקפה.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקניה מסרו ב-23 בספטמבר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו נגד תחנת משטרה מקומית הנמצאת ליד הגבול המשותף עם סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-23 בספטמבר 2016 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" וכן על הריגתם של 2 חיילים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקמרון מסרו ב-23 בספטמבר 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם וכן על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי ארגון "בוקו חראם" שפעל בצפון קמרון.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים קשמיר מסרו ב-23 בספטמבר 2016 על הריגתו של צעיר מוסלמי מירי של חיילים הודים במהלך הפגנה אלימה שנערכה נגד הנוכחות הצבאית של הודו בחבל קשמיר. חילופי האשמות קשים בין הודו לפקיסטן על רקע האירועים בחודשיים האחרונים בחבל קשמיר שבמהלכם נהרגו יותר מ-100 בני-אדם.  גורמים רשמיים בהודו האשימו את פקיסטן שהיא "מדינת-טרור".
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בתאילנד מסרו ב-23 בספטמבר 2016 על הריגתם של 3 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: