Thursday, September 29, 2016

טרור אסלאמי - 265 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים בעיראק; 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 17 חיילים נהרגו בסומליה; 15 הרוגים בתימן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בסומליה; 3 שוטרים ואזרח נהרגו בפיגוע טרור אסלאמי המצרים;  2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" נהרגו בפיליפינים; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; עיתונאי נרצח בסומליה בידי טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במאלי, בניגריה, בסודאן, בתימן, במצרים, בטורקיה, בקשמיר, בלבנון, בעיראק, בסוריה, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 265 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה ומקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-28 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות, בהפצצות אוויריות ובתקריות קשות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של לפחות 12 בני-אדם – כולם כורדים – מירי של חיילים טורקים שפעלו באזור הגבול המשותף. בין ההרוגים היו לפחות 40 בני-אדם בקרבות שהיו באזור העיר חאלב. מקורות אזרחיים נוספים מסרו שמטוסים סורים או רוסים הפציצו שני בתי-חולים בעיר חאלב. כמו כן נמסר על קרבות ותקריות רבות באזור חומס, אל-חמה, דיר אל-זור, דרעא, אל-ראקה, באזור הגבול המשותף עם לבנון ובמקומות נוספים. מקורות באו"ם מסרו כי מאז יום שישי האחרון נהרגו בחאלב 96 ילדים וכ-223 נפצעו. על-פי הערכות אחדות נהרגו במהלך התקופה הזו יותר מ-1,400 בני-אדם בכל רחבי סוריה.

‘15 Syrians from same family killed’ as Assad’s army pounds Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-28 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים בתימן מסרו ב-28 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות ביטחוניים בתימן ובארה"ב מסרו ב-28 בספטמבר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בתימן.
--
אפגניסטן – טרור – המדינה-האסלאמית: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-28 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעולה צבאית יזומה שנערכה במחוז ננגרהאר. בין ההרוגים היה מפקד בכיר בארגון. מקורות אחרים מסרו שפעולה זו התבצעה בידי הכוחות-האמריקאים הפועלים באפגניסטן.
--
סומליה – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בארה"ב מסרו ב-28 בספטמבר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בחיסול-ממוקד אמריקאי שהוגדר הפעם כ"הגנה עצמית".
--
סומליה – טרור - פונטלנד: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-28 בספטמבר 2016 על הריגתם של 17 חיילים בקרבות שהיו בין שני כוחות צבאיים הפועלים במחוזות האוטונומיים שבצפון סומליה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-28 בספטמבר 2016 על הריגתו של עיתונאי מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-28 בספטמבר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בכירים בארגון "אל-סיאף" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה אחרונה בדרום הפיליפינים.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-28 בספטמבר 2016 על הריגתם של 3 שוטרים ואזרח אחד מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו בצפון סיני.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: