Sunday, September 18, 2016

טרור אסלאמי - 311 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 40 הרוגים בתימן; 38 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" נהרגו ליד הגבול עם ניגריה; 33 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 20 הרוגים באפגניסטן; 3 הרוגים בדארפור; 3 חיילים נהרגו בטורקיה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג תאילנד; טרוריסט מוסלמי נהרג בחברון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בלוב, בתימן, בניגריה, בסודאן, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 311 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-17 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובתקריות קשות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. בין ההרוגים היו יותר מ-80 חיילים סורים שנפגעו בהפצצה אמריקאית שנערכה באזור דיר אל-זור. כמו כן נמסר שבין ההרוגים היו לפחות 5 מאנשי צבא סוריה החופשי שנפגעו בקרבות ביו בצפון סוריה. כ-10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו כנראה בקרבות עם כוחות-הכורדיים הפועלים במזרח סוריה. קרבות עם נפגעים רבים ביו באזור תדמור, דרעא, קוניטרה ודיר-אל-זור. גורמים וספים מסרו שהקרבות באזור דמשק נמשכו גם במהלך היממה האחרונה. רוסיה מאשימה את המורדים בהפרות רבות של הפסקת-האש שנחתמה ביום שני האחרון.

Reports: 80+ killed in US-led airstrikes in Syria

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-17 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. גורמים צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-17 בספטמבר 2016 על הריגתם של כ-40 בני-אדם בסדרה של ההפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו לאורך כל היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות מקומיים באפגניסטן מסרו ב-17 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות שהיו במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי המדינה. מקור אחד מסר שמרבית ההרוגים היו אזרחים.
--
פקיסטן – טרור: מקורו תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-17 בספטמבר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז קוויטה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים רשמיים באיחוד-האפריקאי בפועל בסומליה מסרו ב-17 בספטמבר 2016 על הריגתם של 33 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה. כמו כן נמסר על שחרורה של עיירה שנכבשה בידי הארגון לפני ימים אחדים.
--
סודאן – טרור – דארפור: מקורות מקומיים בדארפור מסרו ב-17 בספטמבר 2016 על הריגתם של 3 סטודנטים מירי של טרוריסטים מקומיים הפועלים בחבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי – ניז'ר – צ'אד: מקורות צבאיים בניז'ר ובצ'אד מסרו ב-17 בספטמבר 2016 על הריגתם של 38 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית משתופת שנערכה ליד הגבול המשותף עם ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-17 בספטמבר 2016 על הריגתם של 3 חיילים בסדרה של קרבות שהיו נגד אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-17 בספטמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים שפעלו בדרום המדינה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-17 בספטמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי במהלך ניסיון לבצע פיגוע נגד כוחותינו הפועלים באזור חברון. ביומיים האחרונים נהרגו 4 טרוריסטים מוסלמים בחמישה פיגועי-טרור שהיו באזור חברון ובירושלים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: