Saturday, September 3, 2016

טרור אסלאמי - 279 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים בעיראק; 30 הרוגים בתימן; 21 הרוגים בפקיסטן בשלושה בפיגועי-התאבדות; 20 הרוגים באפגניסטן; 17 לוחמים כורדים ו-5 חיילים נהרגו בטורקיה; 3 הרוגים בסומליה; 3 חיילים נהרגו במצרים; 10,000 בני-אדם נהרגו בתימן בשנתיים האחרונות; הצבא הפיליפיני ישלח 4 גדודים נוספים לדרום המדינה להילחם נגד ארגון "אבו סיאף"; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בלוב, במאלי, בתימן, בסומליה, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 279 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-2 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים נוספים מסרו כי במהלך היממה האחרונה נהרגו לפחות 60 בני-אדם בהפצצות אוויריות שנערכו קשות שנערכו באזור אל-חמה, חאלב ודמשק. כמו כן נמסר על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בקרבות שהיו באזור דיר-אל-זור, דרעא, חאלב, אדליב, חומס, דמשק ובצפון סוריה. ארדואן מסר שהכוחות הטורקים בסוריה הצליחו לסלק את הפעילות הטרוריסטית של הכורדים ושל ארגון "המדינה האסלאמית" לאורך כ-400 ק"מ באזור הגבול בין טורקיה לסוריה, עד לעומק של 25 ק"מ בתוך השטח הסורי. גורמים רשמיים ברוסיה מסרו על הסכמות נוספות בין רוסיה לארה"ב בנוגע להפסקת-אש בסוריה.

10,000 People Killed In Yemen Civil War – UN Report

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-2 בספטמבר 2016 על הריגתם של 80 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור קטלניים, בהוצאות-להורג, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה אחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר שבין ההרוגים היו 15 בני-אדם שנפגעו בפיגועי-התאבדות שהיו באזור העיר בגדאד, וכן על הריגתם של 20 חיילים בקרבות נגד ארגון "המדינה האסלאמית". גורמים צבאיים מסרו על הריגתם של יותר מ-30 טרוריסטים מוסלמים בהפצצות אוויריות. כ-10 בני-אדם נוספים הוצאו-להורג בידי ארגון "המדינה האסלאמית" בעיר מוסול.

Explosions target district court in Pakistan, kill 12

--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים מסרו ב-2 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן. מקורות שיעים מסרו על הריגתם של 4 נשים ו-5 ילדים בהפצצות של סעודיה שנערכו בצפון תימן ליד הגבול המשותף עם סעודיה. מקורות באו"ם מסרו על הריגתם של 10,000 בני-אדם במלחמה בתימן מאז חודש ספטמבר 2014.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-2 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור ובקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". בין ההרוגים היו לפחות 10 טרוריסטים מוסלמים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-2 בספטמבר 201 על הריגתם של 21 בני-אדם ועל פציעתם של כ-60 נוספים בשלושה פיגועי-התאבדות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי פקיסטן. גורמים רשמיים מסרו על שני פיגועי-התאבדות, פיצוץ של מטען-חבלה וכן על קרב נגד 4 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים שנהרגו מירי של אנשי-כוחות-הביטחון של פקיסטן. 12 מההרוגים נפגעו בפיגוע התאבדות שהתבצע בבית-משפט מחוזי בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-2 בספטמבר 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בצפון סומליה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-שבאב".
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-2 בספטמבר 2016 על הריגתם של 3 חיילים בסדרה של פיגועי-טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-2 בספטמבר 2016 על הריגתם של 17 מאנשי המחתרת הכורדית וכן על הריגתם של 5 מאנשי כוחות-הביטחון של טורקיה בשורה אורכה של קרבות שהיו במהלך היממה אחרונה בדרום-מזרח טורקיה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-2 בספטמבר 2016 על שליחתם של 3 גדודים נוספים לדרום המדינה כדי לתגבר את הכוחות הפועלים נגד כ-400 טרוריסטים מוסלמים הפועלים במסגרת ארגון "אבו סיאף" המזוהה עם ארגון "המדינה האסלאמית". דוברי הארגון מסרו שהם מוכנים להמשיך את הלחימה נגד הצבא, וכי הם ימשיכו לערוף את ראשיהם של החיילים שיפלו לידיהם.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: