Monday, September 12, 2016

טרור אסלאמי - 264 הרוגים ביממה האחרונה


110 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 22 הרוגים בתימן; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בניגריה; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, במאלי, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 264 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-11 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות טורקיים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצה אווירית טורקית שנערכה בצפון סוריה. גורמים וספים בסוריה, מסרו על הריגתם של עשרות בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו באזור מחוז חאלב ובמחוז אילידב. קרבות עם נפגעים היו גם באזור אל-חמה, חומס, דמשק ודיר אל-זור.

Syria’s civil war: More than 100 killed in air raids

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-11 בספטמבר 2016 על הריגתם של 110 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בטורקיה מסרו על הריגתם של 29 לוחמים כורדים בהפצצות של טורקיה שנערכו בצפון עיראק. גורמים צבאיים נוספים מסרו על עשרות חיילים עיראקים שנפגעו במהלך היומיים האחרונים בסדרה של פיגועי-טרור שהתבצעו בידי אנשי ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-11 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-22 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות של סעודיה ובקרבות שהיו ברחבי תימן במהלך היממה אחרונה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר:  מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-11 בספטמבר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-11 בספטמבר 2016 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח אפגניסטן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-11 ספטמבר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים החיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במהלך היממה האחרונה במערב אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-11 בספטמבר 2016 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בין מחוז פנג'אב לבין מחוז בלוצ'יסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-11 בספטמבר 2016 על הריגתם של לפחות 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם", וכן על הריגתם של 2 חיילים בסדרה של היתקלויות ובהפצצות אוויריות יזומות שנערכו נגד הארגון הפועל בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-11 בספטמבר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: