Monday, September 19, 2016

טרור אסלאמי - 233 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 23 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 17 חיילים הודים ו-4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 15 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בתימן; 5 הרוגים בלוב; 5 הרוגים בסומליה; 3 חיילים נהרגו בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בארה"ב;  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בקווקז, בניגריה, בתימן, במאלי, בלוב, בסודאן, בסומליה, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 233 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-18 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם – רובם טרוריסטים מוסלמים וחיילים – בקרבות שהיו במהלך היממה אחרונה ברחבי סוריה, מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הריגתם של יותר מ-50 טרוריסטים מוסלמים מקרבות קשים שהיו באזור העיר אל-חמה. כמו כן נמסר על עשרות רשות של נפגעים בקרבות קשים שהיו באזור דמשק, באזור העיר חאלב, באזור מחוז אידליב ובאזור חומס. מקורות נוספים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים גם בצפון-מזרח סוריה. עוד נמסר מפי מקור צבאי על הפלתו של מטוס-קרב סורי בידי ארגון "המדינה האסלאמית" באזור דיר אל-זור. הטייס נהרג.

17 soldiers killed in attack at army camp in Kashmir

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-18 בספטמבר 2016 על הריגתם של 60 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות בעיראק מסרו על הגעתם של מאות חיילים אמריקאים לבסיס עיראקי הנמצא ליד העיר מוסול לקראת המבצע הצבאי לשחרורה של העיר מידי ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים מסרו ב-18 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו בידי סעודיה במהלך היממה האחרונה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בלוב מסרו ב-18 בספטמבר 2016 על הריגתם של 5 בני-אדם בקרבות קשים שפרצו במהלך היממה האחרונה בין כוחות-הממשלה המאוחדת לבין מיליציות חמושות שהשתלטו על מתקני נפט בחוף הצפוני של לוב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-18 בספטמבר 2016 על הריגתם של 15 בני-אדם – רובם טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן – בשורה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-18 בספטמבר 2016 על הריגתם של 3 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר פשוואר.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר:  מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-18 בספטמבר 2016 על הריגתם של 17 חיילים הודים וכן על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים במהלך התקפה שנערכה על בסיס צבאי הנמצא בחבל קשמיר. זו ההתקפה הקשה ביותר שנערכה בחבל קשמיר בשנים האחרונות. מאז חיסולו של מפקד בכיר בארגון טרור אסלאמי הקשור לפקיסטן ב-7 ביולי 2016, נהרגו בחבל קשמיר יותר מ-100 בני-אדם – רובם תושבים מוסלמים שנהרגו מירי של חיילים הודים.
--
סומליה – טרור: מקורות מקומיים בסומליה מסרו ב-18 בספטמבר 2016 על הריגתם של 5 בני-אדם בשתי תקריות טרור שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סומליה. מקורות נוספים מסרו שארגון "אל-שבאב" הצליח להשתלט על עיירה הנמצאת ליד הגבול עם קניה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-18 בספטמבר 2016 על הריגתם של 23 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון המדינה. כמו כן נמסר שהמבצע הצבאי יימשך באזור גם בימים הבאים.
--
ארה"ב – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בארה"ב מסרו ב-18 בספטמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי המזוהה עם ארגון "המדינה האסלאמית" בעקבות פיגוע-דקירה בו נפצעו לפחות 8 בני-אדם במדינת מינסוטה. ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות למעשה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: