Friday, September 16, 2016

טרור אסלאמי - 464 הרוגים ביממה האחרונה

288 טרוריסטים מוסלמים ו-9 לוחמים כורדים נהרגו בסוריה; 62 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן;  55 הרוגים בעיראק; 25 הרוגים בתימן; 19 הרוגים בניגריה; 3 הרוגים בדארפור; 2 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 2 הרוגים בתאילנד בפיגוע אסלאמי; חייל נהרג בסומליה; טרוריסט מוסלמי נהרג באזור חברון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בלוב, בסודאן, בקשמיר, במאלי, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 464 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-15 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-250 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית", בהפצצות אוויריות קשות של רוסיה שנערכו במהלך היומיים האחרונים באזור העיר תדמור. המידע התבסס על דבריו של מקור צבאי רשמי בסוריה. מקורות כורדיים בסוריה מסרו על הריגתם של 38 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית, בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר חסכה. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 לוחמים כורדים בקרבות הללו. גורמים רשמיים בסוריה מסרו שהפסקת-האש הופרה מאז יום שני האחרון יותר מ-60 פעמים. גורמים נוספים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים באזור דרעא ובאזור רמת-הגולן הסורי.

250 ISIS Terrorists Killed in Russian Air Strikes

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-15 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-55 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה אחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-15 בספטמבר 2016 על הריגתם של 25 בני-אדם – כולל חיילים ואזרחים – בסדרה של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן.

Saudi confirms 5 soldiers killed in clashes with Yemeni forces

--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-15 בספטמבר 2016 על הריגתם של 62 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היומיים האחרונים ברחבי אפגניסטן.

Islam in Kashmir

--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-15 בספטמבר 2016 על הריגתו של חייל מ"האיחוד האפריקאי" מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
סודאן – טרור - דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-15 בספטמבר 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם בהפצצה אווירית של סודאן האסלאמית של ממשלת חרטום.
--
ניגריה – טרור אסלאמי – טרור אתני: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-15 בספטמבר 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 14 חברי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז ניגריה בפעילות צבאית יזומה של הצבא הניגרי.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-15 בספטמבר 2016 על הריגתם של 2 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה במהלך היממה האחרונה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-15 בספטמבר 2016 על הריגתם של אב ובתו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בדרום תאילנד.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-15 בספטמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מבוקש במהלך ניסיון להימלט מידי כוחותינו שפעלו באזור חברון.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: