Sunday, September 25, 2016

טרור אסלאמי - 284 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 70 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 40 הרוגים בעיראק; 40 הרוגים בתימן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 5 הרוגים בלוב; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; חייל ושוטר נהרגו בטורקיה; ארגון "המדינה האסלאמית" וארגון "אל-קאעידה" משתלטים על מאלי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בפיליפינים, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בקמרון, בלוב, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 284 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-24 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בקרבות קשים ובהפצצות קשות מאוד נערכו בידי סוריה ורוסיה בעיקר עלה עיר חאלב במהלך היממה האחרונה. גורמים אזרחיים בעיר מסרו על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם במהלך היממה האחרונה בעיר בהפצצות הללו. הצבא הסורי החליט להשמיד את העיר על יושביה בעיקר באזורים בהם שולטים המורדים. מאז ה-22 בספטמבר 2016 הצבא הסורי הצליח לכבוש שטחים רבים בעיר שהיו מוחזקים במשך שנים בידי המורדים. מקורות נוספים מסרו על קרבות קשים עם יותר מ-40 הרוגים בקרבות שבהפצצות אוויריות שהיו באזור חומס. כמו כן נמסר על הפצצות אוויריות נוספות שהיו באזור הכפרי של מחוז דמשק שגרמו להרוגים רבים נוספים במהלך היממה האחרונה. קרבות עם נפגעים היו גם באזור אל-חמה, דיר אל-זור, תדמור ובצפון מחוז לטקיה.

12 Killed In Terrorist Attacks North Of Iraq's Tirkit: Security Sources

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-24 בספטמבר 2016 על הריגתם של 40 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממהה אחרונה ברחבי עיראק. גורמים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. גורמים צבאים מסרו על פיגוע-משולש בו נהרגו יותר מ-12 חיילים באזור העיר תכרית.

Islam in Kashmir

--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-24 בספטמבר 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-24 בספטמבר 2016 על הריגתם של כ-40 מאנשי המיליציות הסוניות הפרו-סעודיות בקרבות קשים מאוד שהיו באזור העיר תעז.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחים בלוב מסרו ב-24 בספטמבר 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" וכן על הריגתם של 2 חיילים בקרבות שהיו בעיר סירט במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-24 בספטמבר 2016 על הריגתם של 70 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-24 בספטמבר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן הפקיסטני" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י.
--
מאלי – טרור אסלאמי: מקורות מדיניים רשמיים במאלי מסרו ב-24 בספטמבר 2016 שהם העבירו אזהרה לאו"ם שארגון "המדינה האסלאמית" וארגון "אל-קאעידה" משתלטים בהדרגה על מאלי.
--
טורקיה – כורדים: מקורות רשמיים בטורקיה מסרו ב-24 בספטמבר 2016 על הריגתם של חייל ושוטר מקומי בשתי התקפות של אנשי המחתרת הכורדית שנערכו במהלך היממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה.
==
ד"ר יוחאי סלע