Tuesday, September 27, 2016

טרור אסלאמי - 292 הרוגים ביממה האחרונה

145 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים באפגניסטן; 20 הרוגים בתימן; 10 חיילים נהרגו בטורקיה; 8 חיילים נהרגו בניגריה; 4 חיילים נהרגו בצ'אד; המיליציות השיעיות בתימן הציעו לסעודיה הפסקת-אש בגבול המשותף; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, במאלי, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 292 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים:  מקורות אזרחיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-26 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים בעיר חאלב מסרו על הריגתם של לפחות 30 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי מטוסים רוסים. כמו כן נמסר על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים ומורדים שהתקפה צבאית יוזמה של הצבא הסורי שנערכה באזור העיר דרעא. קרבות עם נפגעים רבים היו באזור אל-ראקה, דיר אל-וזר, תדמור, באזור דמשק ובאל-חמה. בחומס החל פינוי של מורדים ואזרחים בהסכמת המשטר הסורי. גורמים רשמיים בסוריה מסרו ש"עדיין אפשר להגיע להסכם להפסקת-אש נוספת בסוריה".

At least 23 killed after airstrikes in rebel-held areas of Aleppo


--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-26 בספטמבר 2016 על הריגתם של 145 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו שבין ההרוגים היו יותר מ-70 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית", שנפגעו בהתקפה אחת שהייה במחוז אל-אנבר.

A Christian is killed for their faith every 5 minutes by ISIS in Syria

--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-26 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן. גורמים נוספים בתימן מסרו שהארגונים שיעים הפרו-איראנים הציעו לסעודיה הפסקת-אש בגבול המשותף בין שתי המדינות באזור מחוז סעדה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות מקומיים באפגניסטן מסרו ב-26 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות ובפיגועי-טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". בין ההרוגים היו לפחות 15 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-26 בספטמבר 2016 על הריגתם של 8 חיילים ועל פציעתם של 17 חיילים נוספים בשתי התקפות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שנערכו בצפון ניגריה במהלך היממה אחרונה.
--
צ'אד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בצ'אד מסרו ב-26 בספטמבר 2016 על הריגתם של 4 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בהתקפה שנערכה באזור הגבול המשותף עם ניגריה. דובר צבאי מסר שההתקפה נערכה ב-24 בספטמבר 2016.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-26 בספטמבר 2016 על הריגתם של 10 חיילים ועל פציעתם של 8 חיילים נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: