Sunday, September 11, 2016

טרור אסלאמי - 322 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בסוריה; 85 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן;  60 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים בתימן; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 3 חיילים נהרגו במאלי; 2 מוסלמים נהרגו בקשמיר מירי של חיילים הודים; פעיל בארגון אזרחי נהרג בדרום-סודאן; קצין בכיר מאוד נרצח בסומליה בידי אחד ממאבטחיו; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, בסומליה, בניגריה, בסודאן, בסומליה, במאלי, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 322 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-10 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו לאורך כל היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של כ-60 בני-אדם בקרבות ובהפצצות שהיו במחוז אידליב. מקורות אזרחיים בעיר חאלב מסרו על הריגתם של כ-25 בני-אדם בהפצצות של הצבא הסורי. במחוז דיר אל-זור נהרגו לפחות 10 אזרחים בהתקפה של ארגון "המדינה האסלאמית". באזור דרעא נהרגו לפחות 25 בני-אדם בקרבות בין הצבא הסורי לארגוני המורדם הפועלים באזור. קרבות עם נפגעים היו באזור קוניטרה, חומס, אל-חמה, דמשק, בצפון סוריה ובצפון מחוז לטקיה. ב-12 בספטמבר 2016 תחל הפסקת-האש בסוריה עליה הוסכם בין ארה"ב לרוסיה.

Russian airplanes bombed shop in idleb, Syria

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-10 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים בתימן מסרו ב-10 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם ועל פציעתם של עשרות רבות נוספים בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו בידי הקואליציה הסעודית שפעלה בעיקר בצפון תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן – המדינה-האסלאמית: מקורות צבאיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-10 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-85 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות אווירית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. בין ההרוגים היו 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים במחוז ננגרהאר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-10 בספטמבר 216 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז קוויטה במהלך היממה האחרונה.
--
אפריקה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-10 בספטמבר 2016 על הריגתו של קצין בכיר בידי אחד ממאבטחיו. מקורות אזרחיים בדרום-סודאן מסרו על חיסולו של פעיל בכיר בארגון לזכויות-אדם שנרצח כנראה בידי שליחים של ממשלת דרום-סודאן.
--
מאלי – טרור: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-10 בספטמבר 2016 על הריגתם של 3 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגוני הג'יהאד שפעלו במרכז מאלי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-10 בספטמבר 2016 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
הודו – טרור אסלאמי –קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-10 בספטמבר 2016 על הריגתם של 2 מוסלמים מירי של חיילים הודים במהלך התפרעויות אלימות של מוסלמים נגד הנוכחות הצבאית של הודו בחבל קשמיר. במהלך השבועות האחרונים נהרגו באזור זה בלבד יותר מ-100 בני-אדם, כולל אזרחים, חיילים וטרוריסטים מוסלמים.
==
ד"ר יוחאי סלע



No comments: