Thursday, September 1, 2016

טרור אסלאמי - 192 הרוגים ביממה האחרונה

80 הרוגים בסוריה; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 30 הרוגים בעיראק; 30 הרוגים בתימן; 6 הרוגים בלוב; 4 הרוגים בסומליה; 2 טרוריסטים מוסלמים ואזרח נהרגו בטוניסיה; חייל הודי נהרג בקשמיר; אישה נהרגה מפיצוץ של מטען-חבלה בלבנון; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בקשמיר, בפיליפינים, במאלי, בסודאן, בסומליה, בתימן, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 192 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים וצבאיים בסוריה מסרו ב-31 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על התקפה רחבת-היקף של הצבא הסורי שנערכה במוקדים אחדים אזור העיר דרעא. בהתקפה זו נמסר על עשרות טרוריסטים מוסלמים וחיילים שנפגעו בקרבות הללו. גורמים נוספים מסרו על קרבות רבים שהיו באזור העיר חאלב נגד ארגון "ג'בהת אלנוסרה", וכן נמסר על הצלחות צבאיות אחדות בקרבות שבהם השתתף גם ארגון "חיזבאללה". גורם צבאי בסוריה מסר שבקרבות בחאלב משתתפים מאוד רבות של חיילים סורים וכן פעילים רבים מארגונים התומכים במשטר. עשרות רבות של הרוגים היו גם באזור דיר אל-זור בהפצצות אוויריות קשות שנערכו על-ידי הצבא הסורי. גורם צבאי מסר על קרבות באזור דמשק שבמהלכם נהרגו טרוריסטים מוסלמים אחדים מארגוני הג'יהאד הפועלים באזור. ליד העיר חומס נמסר על עשרות הרוגים בקרבות בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין ארגון "ג'בהת אל-נוסרה". כמו כן נמסר שבאזור זה היו נפגעים רבים גם בהפצצות אוויריות אינטנסיביות של הצבא הסורי.


PKK and Turkish Forces fighting in Tatvan, on the shores of Lake Van in Eastern Turkey 01 09 2016

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-31 באוגוסט 2016 על הריגתם של 30 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים רחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גם במהלך היממה האחרונה נמסר על הרוגים אחדים בפיגוע-התאבדות שהיו באזור העיר בגדאד.

16 Members of Yemeni Imam's Killed in Air Strike

--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים סונים ושיעים בתימן מסרו ב-31 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן. מקורות שיעים מסרו שמרבית ההרוגים נפגעו בהפצצות אוויריות של סעודיה. גורם מדיני בכיר בסעודיה מסר שסעודיה לא תרשה לתימן ליפול לידיים שיעיות.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות לא רשמיים בלוב מסרו ב-31 באוגוסט 2016 על הריגתם של לפחות 6 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור שהתבצעו כנראה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור העיר בנגאזי ובאזור העיר סירט.
--
טוניסיה – טרור: מקורות רשמיים בטוניסיה מסרו ב-31 באוגוסט 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים ואזרח אחד בפעילות צבאית יזומה שנערכה במערב טוניסיה נגד ארגונים המזוהים עם הג'יהאד העולמי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-31 באוגוסט 2016 על הריגתם של יותר מ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות רחבת-היקף שנערכה במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מ"רשת חאקאני" מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל טרם זמנו.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-31 באוגוסט 2016 על הריגתם של חייל בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים שניסו לחדור לאזור קשמיר ההודית.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים באיחוד-האפריקאי הפועל בסומליה מסרו ב-31 באוגוסט 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה.
--
לבנון – טרור: מקורות רשמיים בלבנון מסרו ב-31 באוגוסט 2016 על הריגתה של אישה אחת ועל פציעתם של 11 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור העיר זחלה הנמצאת במחוז אל-בקאע.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-31 באוגוסט 2016 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון "המדינה האסלאמית" בחיסול-ממוקד שנערך באזור סיני.
==
ד"ר יוחאי סלע