Monday, September 26, 2016

טרור אסלאמי - 316 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים בעיראק; 45 הרוגים בתימן; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 22 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" נהרגו בניגריה; 10 הרוגים בסומליה; 8 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; סופר ירדני נוצרי נרצח בידי טרוריסט מוסלמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בטורקיה, בקשמיר, בניגריה, במאלי, בסומליה, בתימן, בלוב, במצרים, בסודאן, בעיראק, בסוריה, בפקיסטן ובאפגניסטן;  סה"כ 316 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים:  מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-25 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי סוריה. מרבית ההרוגים היו באזור העיר חאלב ובאזור העיר אל-חמה. מקורות נוספים בעיר חאלב מסרו על הפצצות אוויריות קשות מאוד שנערכו במהלך היממה האחרונה גם על מרכזים רפואיים ארעיים שהוקמו לאחרונה לעזרת התושבים הנואשים. מקורות אחרים מסרו על הריגתם של בין 350 ל-450 בני-אדם רק בעיר חאלב במהלך הימים האחרונים. דוברים נוספים מסרו על הפצצות אוויריות קשות שגרמו לנפגעים רבים נוספים באזור העיירה דומא הנמצאת ליד העיר דמשק. קרבות עם נפגעים נוספים היו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה.

ISIS suicide bomber strikes rebel meeting in Syria,Daraa,50 commanders,members killed Thursday 23.09

--
עיראק מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-25 בספטמבר 2016 על הריגתם של כ-90 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. גורמים צבאיים במסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות כורדיים מסרו על הריגתם של עשרות חיילים איראנים ממשמרות המהפכה בהתקפות של הפשמרגה הפועלות בצפון איראן. ההתקפה התבצעה כיד למנוע פעילות צבאית נגד כפרים כורדים הנמצאים בצפון איראן, כך לפי דברי המקורות הכורדיים.

Aleppo residents plead for help as Syria fighting rages

--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים בתימן מסרו ב-25 בספטמבר 2016 על הריגתם של 45 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה אחרונה. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 20 אזרחים שנפגעו בהפצצות אוויריות של סעודיה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-25 בספטמבר 2016 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" שנפגעו בהפצצה אווירית שנערכה באפגניסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-25 בספטמבר 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות בין כוחות-הביטחון של סומליה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון :אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-25 בספטמבר 2016 על הריגתם של 22 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-25 בספטמבר 2016 על הריגתם של 8 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה. עוד נמסר שההרוגים נפגעו בשתי פעולות צבאיות שנערכו במהלך היממה האחרונה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו שהמבצע-הצבאי באזור האקארי יימשך גם בימים הקרובים. לדביר הצבא הטורקי מאז יולי 2015 נהרגו בדרום-מזרח טורקיה יותר מ-7,000 מאנשי המחתרת הכורדית.
==

ד"ר יוחאי סלע