Sunday, September 4, 2016

טרור אסלאמי - 332 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 80 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 60 הרוגים בעיראק; 20 הרוגים בתימן; 15 הרוגים במאלי; 14 הרוגים בפיליפינים בפיגוע טרור אסלאמי; 10 לוחמים כורדים ו-6 חיילים נהרגו בטורקיה; 6 חיילים נהרגו בלוב; הרוג בתאילנד בפיגוע טרור אסלאמי; הצבא הלובי פתח בהתקפה חדשה בעיר סירט; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בדרום-סודאן, בקשמיר, בפיליפינים, בלוב, בתימן, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 332 הרוגים ביממה האחרונה
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים וצבאיים בסוריה מסרו ב-3 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. גורמים צבאיים מסרו על קרבות קשים עם נפגעים רבים מאוד באזור העיר חומס. כמו כן נמסר על נפגעים רבים מאוד – קרוב ל-150 בני-אדם – בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בצפון סוריה. גורמים נוספים מסרו על קרבות קשים עם נפגעים רבים כארבעה ק"מ דרומית לעיר דרעא. בדיר אל-זור, נמסר מפי דובר צבאי, על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי. כמו כן נמסר על קרבות באזור העיר חאלב ובאזור העיר אל-חמה.  טורקיה הכניסה כוחות נוספים לסוריה במהלך היממה האחרונה.

14 killed 60 injured as blast rocks Philippine Davao city - Rodrigo Duterte's native by abu sayyaf

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-3 בספטמבר 2016 על הריגתם של 60 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו לפחות 6 בני-אדם שנפגעו ממטען-חבלה שהופעל בעיירה טורקמנית בעיראק. גורם צבאי בכיר בעיראק מסר על עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנהרגו בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז אל-אנבר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים וסונים בתימן מסרו ב-3 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. גורמים שיעים מסרו על קרבות קשים עם נפגעים רבים שהיו במהלך היומיים האחרונים באזור העיר תעז.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-3 בספטמבר 2016 על התקפה חדשה של הצבא הלובי על המעוז האחרון של ארגון "המדינה האסלאמית" בעיר סירט. גורמים צבאיים נוספים מסרו שכ-200 טוריסטים מוסלמים חברי הארגון נתרו בעיר סירט. גורמים נוספים בלוב מסרו על הריגתם של 6 חיילים בקרבות על העיר במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאים מסרו ב-3 בספטמבר 2016 על הריגתם של כ-80 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" ומארגונים נוספים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-3 בספטמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" שנערכה במרכז מאלי שבמהלכה נכבשה עיירה שלמה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-3 בספטמבר 2016 על הריגתם של 10 מאנשי המחתרת הכורדית וכן על הריגתם של 6 חיילים נוספים בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה. ביומיים האחרונים נהרגו 27 לוחמים כורדים ו-11 חיילים טורקים.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בתאילנד מסרו ב-3 בספטמבר 2016 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בדרום המדינה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות רמשיים בפיליפינים מסרו ב-3 בספטמבר 2016 על הריגתם של 14 בני-אדם ועל פציעתם של 60 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בדרום המדינה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף".
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: