Tuesday, November 13, 2012

100 הרוגים בסוריה; 11 הרוגים באפגניסטן; 5 נוצרים נהרגו בניגריה בידי פעילי טרור מוסלמים; 4 הרוגים בפקיסטן; 4 חיילים בסודאנים נהרגו בדארפור; חייל נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 20 טילים נורו לעבר ישראל;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-12 בנובמבר 2012 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על הפצצות אוויריות של הצבא הסורי על יעדים הנמצאים ליד הגבול הטורקי. כמו כן נמסר מפי מקורות שונים על קרבות שהיו באזור העיר דמשק, חאלב וחומס. גם במהלך היממה האחרונה התרחשו מאות אירועים אלימים כמו הפצצות אוויריות, ירי של צלפים, ירי לעבר שכונות אזרחיות, חטיפות אזרחים, פיצוץ מטעני חבלה ומכוניות תופת וכן אונס שיטתי של נשים סוריות בידי כל הארגונים הלוחמים בסוריה. דוברים באופוזיציה הסורית העריכו כי מאז שהחלה מלחמת האזרחים במרס 2011 נהרגו יותר מ-37,000 בני-אדם, ועשרות אלפים נוספים עדיין נעדרים לאחר שהם נעצרו בידי שירותי הביטחון של סוריה הנאמנים לבשאר אל-אסד. פעם נוספת נורתה פצצת מרגמה לעבר ישראל בידי סוריה. צה"ל השיב אש למקורות הירי. זה המקרה השישי בשבועיים האחרונים של ירי סורי לעבר ישראל.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-12 בנובמבר 2012 על ירי של 20 טילים לעבר ישראל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים ברצועת עזה במהלך היממה האחרונה. כמו כן נסמר על פגיעה של טילים אחדים ברכוש פרטי וציבורי שגרמו נזקים כבדים. במהלך היום נמסר על פגיעה ישירה של טיל בבית בעיר נתיבות. צה"ל ערך התקפות אוויריות אחדות נגד יעדי טרור הנמצאים ברצועת-עזה. במהלך היומיים האחרונים שוגרו לעבר ישראל יותר מ-150 טילים ופצצות מרגמה.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-12 בנובמבר 2012 על הריגתו של חייל נאט"ו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-12 בנובמבר 2012 על הריגתם של 11 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה במחוזות אחדים בהם פעולים פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – אפגניסטן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-12 בנובמבר 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של פצצות מרגמה שנורו לעבר פקיסטן בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים מתחום אפגניסטן.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-12 בנובמבר 2012 על הריגתם של 4 חיילים ועל פציעתם של 100 מקומיים בהתקפה של מורדים מקומיים על כוחות צבא של סודאן הפועלים בצפון חבל דארפור. מקורות נוספים בדארפור מסרו כי מספר ההרוגים גבוה בהרבה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-12 בנובמבר 2012 על הריגתם של 5 נוצרים בהתקפה יזומה של פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. כל יום ראשון נערכת התקפה טרור אסלאמית נגד מתפללים נוצרים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: