Tuesday, November 6, 2012

200 הרוגים בסוריה; 5 פעילי טרור מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 5 כורדים נהרגו בטורקיה; 3 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים בעיראק; 3 ילדים נהרגו בדרום-סודאן מפיצוץ של מטען-חבלה; 3 הרוגים בניגריה; הרוג בצפון סודאן; הרוג בלוב; הרוג בעזה מירי של חיילי צה"ל;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-5 בנובמבר 2012 על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים בין הצבא הסורי לבין האופוזיציה הלוחמת נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. מקורות נוספים מסרו כי במהלך שלושת הימים האחרונים נהרגו בסוריה יותר מ-450 בני-אדם. מכונית-תופת התפוצצה ליד מחסום צבאי באזור העיר אל-חמה שגרמה להריגתם של יותר מ-50 חיילים סורים. כמו כן נמסר על הרוגים רבים בקרבות במחנה פליטים פלסטיני השוכן ליד העיר דמשק. 20 מורדים נהרגו במחוז אידליב בהפצצה אווירית. ג'יפ של צה"ל נפגע מירי של חמושים או של חיילים שפעלו מהגבול הסורי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-5 בנובמבר 2012 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בהיתקלות עם כוחות הביטחון שפעלו במחוזות אחדים.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 בנובמבר 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור היידראבאד.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-5 בנובמבר 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במסגד שיעי בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
דרום בסודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בדרום סודאן מסרו ב-5 בנובמבר 2012 על הריגתם של 3 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה או של פצצה שנותרה מהתקופה בה דרום סודאן נלחמה למען עצמאותה מסודאן האסלאמית של ממשלת חרטום.
--
סודאן – קורדופאן: מקורות תקשורתיים בדרום קורדופאן מסרו ב-5 בנובמבר 2012 על הריגתו של אדם אחד בהפצצה אווירית של סודאן שנערכה בדרום קורדופאן המבקש להתנתק מסודאן האסלאמית של ממשלת חרטום.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-5 בנובמבר 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-5 בנובמבר 2012 על הריגתם של 5 חברי המחתרת הכורדית בהיתקלות עם כוחות-הביטחון הפועלים במזרח טורקיה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-5 בנובמבר 2012 על הריגתו של אדם אחד בעימותים קטלניים שפרצו בין שתי מיליציות אסלאמיות יריבות הפועלות באזור העיר טריפולי.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-5 בנובמבר 2012 על הריגתו של תושב מוסלמי בעזה מירי של חיילי צה"ל לאחר שההרוג התקרב לגדר-המערכת. מקורות בעזה מסרו כי ההרוג היה לוקה בנפשו.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: