Wednesday, November 14, 2012

100 הרוגים בסוריה; 14 הרוגים בפקיסטן; 10 חיילים נהרגו בסומליה; 5 הרוגים באפגניסטן; כהן-דת מוסלמי נהרג בצפון-הקווקז; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-13 בנובמבר 2012 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על הפצצות אוויריות של הצבא הטורקי שנערכו לאורך הגבול עם סוריה. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועי טרור בכל רחבי סוריה שהתבצעו בידי כול הכוחות הלוחמים בסוריה. כוחות המורדים הצליחו להשתלט על כפרים אחדים ברמת-הגולן. צרפת הכירה באופוזיציה הסורית כמייצגת את העם הסורי. גורמים מדיניים מסרו שסוריה העבירה לישראל מסר שהירי לעבר ישראל בימים האחרונים התבצע בשגגה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי במהלך היממה האחרונה נהרגו עשרות מורדים בדמשק בידי כוחות-הביטחון של סוריה. מקורות באו"ם מסרו כי מאז שהחלה מלחמת-האזרחים נמלטו מסוריה כ-2.5 מיליון בני-אדם. מתרבות הידיעות על אונס שיטתי של נשים בסוריה בידי כל הארגונים הלוחמים. מקורות כורדים בסוריה מסרו כי בקרוב נשקלת האפשרות להכריז על אוטונומיה כורדית בסוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-13 בנובמבר 2012 על הריגתם של 4 חיילים ואזרח שתי תקריות שהיו באזור העיר קאבול. ארבעת החיילים נהרגו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-13 בנובמבר 2012 על הריגתם של 14 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ועימותים קטלניים שהיו בעיר קראצ'י ובצפון-מערב פקיסטן. 3 מההרוגים נפגעו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-13 בנובמבר 2012 על הריגתם של 10 חיילים בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" על שיירה של האיחוד האפריקאי המסייע לממשלת סומליה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות ברוסיה מסרו ב-13 בנובמבר 2012 על הריגתו של כהן-דת מוסלמי מתון בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון-הקווקז. מאז תחילת שנת 2012 נהרגו מאות בני-אדם בעימותים אלימים בין פעילי טרור מוסלמים לבין כוחות-הביטחון הפועלים בצפון-הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-13 בנובמבר 2012 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בידי כוחות הודים הפועלים בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: